Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 31 خرداد 1384

اعتراض اساتيد و دانشجويان به مركز فساد دانستن گروهي از دانشگاه‌ها، از سوي احمدي نژاد، ايرنا

جمعي از اساتيد و دانشجويان دانشگاه‌هاي كشور در نامه‌اي خطاب به رييس جمهوري نسبت به مطالب مطرح‌شده در مناظره تلويزيوني نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري درباره فساد در دانشگاه‌ها اعتراض كردند.

در اين نامه كه نسخه‌اي از آن روز سه‌شنبه در اختيار ايرنا قرار گرفت، آمده است:پخش اظهارات دكتر خوش‌چهره نماينده كانديداي محترم رياست جمهوري آقاي احمدي نژاد در مناظره تلويزيوني مبني بر مركز فساد دانستن گروهي از دانشگاه‌ها، قشر معظم استادان و دانشجويان و كاركنان زحمتكش و بي‌ادعاي دانشگاه‌ها را بر آن داشت كه نداي مظلوميت خود به سمع و نظر جناب‌عالي برسانيم.

اين مناظره تلويزيوني روز ‪ ۳۰‬خردادماه سال جاري از شبكه دو سيما پخش شده است.

نويسندگان اين نامه خطاب به خاتمي گفتند: دلايل خود را خطاب به شما كه انصافاحامي قشرعلمي،فرهنگي و نخبگان بوده وهستيد رسانده تاجناب‌عالي نسبت به پيگيري‌حقوقي و احقاق‌حق دانشگاهيان وبرخورد لازم بانامبرده‌دستور فرماييد تا موانع‌جدي در مسير رشد و بالندگي كشور از مسير دانشگاه‌ها ايجاد نشود.

"اعضاي هيات‌علمي دانشگاه‌ها با حضور موثر خويش در تمامي صحنه‌هاي علمي، پيشرفت و توسعه انقلاب و جنگ نشان داده‌اند كه از اقشار مذهبي و متعهد به نظام مقدس جمهوري اسلامي مي‌باشند."
دانشجويان دانشگاه‌ها فرزندان عزيز ميهن اسلامي هستند كه در دامن نظام مقدس جمهوري اسلامي پرورش يافته و ضمن حضور در تمامي صحنه‌هاي علمي ،فرهنگي و اعتقادي همواره حامي و موثر در دست‌آوردهاي فرهنگي‌انقلاب اسلامي بوده‌اند.

در اين نامه تصريح شده است:بنا به فرموده امام راحل (ره) دانشگاه‌ها كارخانه انسان‌سازي بوده و در تعيين سرنوشت جامعه موثر مي‌باشند و همواره در جهت ترويج، توليد دانش و گسترش علم و نيز ايجاد فرهنگ صحيح و بسط آن در جامعه نقش موثر ايفا نموده‌اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

"استادان متعهد دانشگاه‌ها برغم داشتن نقش محوري در توسعه و بالندگي كشور با حداقل امكانات و حقوق مزايا همواره در جهت اعتلاي ارزش‌هاي ملي و ديني گام برداشته‌اند."
نويسندگان اين نامه اظهار اميدواري كرده‌اند كه رييس جمهوري به عنوان عالي‌ترين مقام‌فرهنگي كشور با موضع‌گيري سريع وقاطع موجب دلگرمي دانشگاهيان گردد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24981

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اعتراض اساتيد و دانشجويان به مركز فساد دانستن گروهي از دانشگاه‌ها، از سوي احمدي نژاد، ايرنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005