Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 31 خرداد 1384

عامل پخش اطلاعيه‌هاي تخريبي عليه يكي از كانديداها شناسايي و بازداشت شد، ايسنا

فرماندار كرج از شناسايي و دستگيري فردي به نام بدري كه به گفته او از افراد خودسر بوده است و به پخش اطلاعيه‌هاي تخريبي يكي از كانديداها مبادرت مي‌كرده، خبر داد.


خدمت‌گزار با اعلام اين مطلب به خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: با هماهنگي دستگاه قضايي، امنيتي و ساير مراجع ذيربط اين فرد شناسايي و تحويل مراجع قضايي شد و هم اكنون در بازداشت به سر مي‌برد.


وي افزود: پرونده تشكيل شده در اين رابطه در تهران در دست رسيدگي است و قطعا قاضي مربوطه ارتباط اين فرد با گروه‌ها يا افراد خاصي را پيگيري و اطلاع رساني مي‌كند؛ چون پخش اين سي‌دي ها و اطلاعيه‌ها در اين حد و وسعت از عهده يك فرد بر نمي‌آيد و قطعا افراد ديگري در اين كار با او دست داشته‌اند.


فرماندار كرج، خاطر نشان كرد: واقعا جاي تأسف است كه كسي كه مورد تأييد شوراي نگهبان قرار گرفته و بايد رييس‌جمهور كشور شود، اين‌گونه مورد اتهام قرار گرفته است و حرف‌هاي غير اخلاقي عليه او زده شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي، همچنين از آمادگي كامل فرمانداري كرج براي تأمين سلامت و امنيت سخنرانان طرفداران هر دو كانديدا در مرحله‌ي دوم انتخابات خبر داد و گفت: با هر حركت غيراخلاقي و غيرقانوني و تخريبي در جهت انتخابات برخورد مي‌كنيم.

فراندار كرج تأكيد كرد: كرامت و حرمت شهروندان و سلامت انتخابات را با هيچ چيز عوض نمي‌كنيم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24976

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عامل پخش اطلاعيه‌هاي تخريبي عليه يكي از كانديداها شناسايي و بازداشت شد، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005