Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 31 خرداد 1384

ابراز برائت ابوالقاسم خزعلي از اقدامات و اظهارات فرزند خود، فارس

خبرگزاري فارس:ابوالقاسم خزعلي با ابراز برائت از اقدامات و اظهارات فرزند خود، از خداوند خواست زمينه هدايت وي را فراهم نمايد.

ابوالقاسم خزعلي در گفتگو با خبرگزاري فارس با اشاره به مصاحبه فرزند خود مهدي خزعلي با برخي رسانه‌هاي بيگانه و اهانت‌هاي وي به كانديداي اصولگراي راه يافته به دور دوم انتخابات، اظهار داشت: از خداوند مي‌خواهم فرزندم محمد مهدي را به راه راست هدايت فرمايد و عاقبت بخير نمايد، چند نوبت به او درباره عدم مصاحبه با راديوهاي خارجي تذكر داده‌ام و گفته‌ام كه آنها اهداف خاصي دارند ولي او به حرفم گوش نكرد.
وي با بيان اينكه از خدا مي‌خواهم او را به راه راست بياورد، افزود: خط او از خط من جدا است و آنچه بگويد از جيب خودش خرج كرده است و اميدوارم خداوند دلش را روشن كند و او را به راه استقامت برگرداند.
خزعلي در ادامه با اشاره به نقش هدايتي روحانيت در اين مرحله از انتخابات اظهار داشت: روحانيت پشتيبان دين هستند ولي گاهي در موضوعي اطلاعشان كم است و اطلاعات سابق را دارند و از روي اطلاعات سابق كار مي‌كنند كه اگر اطلاعات روز را داشته باشند، آنها هم نظر روشني خواهند داشت.
عضو مجلس خبرگان در ادامه با ابراز سپاس به درگاه خداوند متعال كه موجب حضور 30 ميليوني ملت عزيز و قهرمان و انقلاب دوست ايران با وجود تبليغات گوناگون در انتخابات شد، افزود: اميدوارم خداوند عزيز اين مردم را عزيز كرده و آنها را در دنيا و آخرت روسفيد كند.
وي با بيان اينكه اين روند روندي است كه من در آن الطاف خداوند را مي‌بينم، تصريح كرد: الطاف خداوند مسائل را به نفع مسلمين تمام مي‌كند.
آيت الله خزعلي گفت: دشمنان سرسختي داشتيم كه پشت سر بعضي از كانديدا صف كشيده بودند و انتظار داشتند حتي كساني كه نسبت به امام زمان (عج) توهين مي‌كنند در حمايت از آنها وارد كار بشوند، ولي بحمدالله خداوند آرا ملت را هدايت كرد و بحمدالله يك جريان بسيار عالي تقريباً شبه انقلاب و در راستاي انقلاب كبير امام (ره)، واقع شد كه خدا را شاكريم و از مردم عزيزمان تشكر مي‌كنم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

خزعلي اظهار داشت: من به كسي كه با مردم مستضعف بنشيند و براي مردم كار بكند براي مردم وقت بگذارد و از تهمت‌هايي كه به او مي‌زنند نترسد رأي مي‌دهم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24949

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ابراز برائت ابوالقاسم خزعلي از اقدامات و اظهارات فرزند خود، فارس' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005