Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 30 خرداد 1384

آيت الله طاهري از هاشمي رفسنجاني حمايت كرد، ايرنا

اصفهان ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۳/۳۰‬
داخلي. اجتماعي. سياسي. انتخابات‪۸۴‬
آيت‌الله سيدجلال‌الدين طاهري، نماينده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبري با انتشار دو بيانيه خطاب به ملت ايران و مردم اصفهان حمايت خود را از اكبر هاشمي‌رفسنجاني در دور دوم انتخابات رياست جمهوري اعلام كرد.

آيت‌الله طاهري در بيانيه خود خطاب به ملت ايران با ستايش از برگزاري مرحله اول انتخابات تصريح كرده‌است: اينجانب به‌رغم نقد، اعتراض و ناخرسندي بسياري كه داشتم همپاي شما مردم هوشمند و غيور در انتخابات شركت كردم و در مرحله دوم نيز به توفيق الهي شركت خواهم كرد.

وي در بيانيه خود، " هاشمي رفسنجاني " را فردي با سابقه درخشان دوران مبارزه و انقلاب عنوان كرد و گفت: وي در عرصه مديريت كلان كشور كارنامه‌اي ارزشمند دارد و اداره بحرانهاي پر مخاطره‌اي مانند جنگ تحميلي و پيامدهاي دردناك آنرا نبايد فراموش كرد.

وي افزود : در حمله اول آمريكا به عراق تدبير هوشمندانه ايشان در حفظ بي طرفي كشور تعيين‌كننده بود و همين هوشمندي و تدبير و كارداني و آبرو و اعتبار خود را براي حفظ حيثيت و نجات كشور در اختيار ملت گذاشته است و اينك نوبت من و شماست كه با انتخاب آگاهانه خود وزن كشور و شعور سياسي خود را در سطح جهاني به نمايش بگذاريم.

"آيت الله طاهري " با تاكيد بر اين كه دور دوم انتخابات به هاشمي راي مي‌دهد، تصريح كرد: اگر امام خميني سلام الله عليها امروز در ميان ما بودند از انتخاب آقاي هاشمي رفسنجاني خوشحال مي‌شدند.

وي همچنين در بيانيه ديگري خطاب به مردم اصفهان نوشت : اكثر شما مردم اصفهان اين خدمتگزار را مي‌شناسيد، هيچ گاه براي دنياي خود يا ديگران تن به مذلت نداده‌ام، در روزهاي خطر و بحران هميشه كنار شما ايستاده‌ام ، با فرزندان شما به‌جبهه رفته‌ام و در لحظه‌هاي آتش و خون در سنگرهاي استقامت و مردانگي شاهد حماسه‌هاي آن عابدان شب و شيران روز بوده‌ام.

وي افزود : خداي تعالي اين افتخار را هم نصيب من كرد كه عضو ناقابلي از قبيله پدران شهدا و مفقود الاثر باشم، در اين روزهاي سر نوشت ساز هر چه با خودفكر كردم توجيهي براي خاموشي و سكوت نديدم،مردم‌داناي اصفهان ، خانواده شهدا ، آزادگان عزيز ، رزمندگان غيور و جانبازان شجاع ، كشور و انقلاب را دريابيد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در ادامه اين بيانيه آمده است: از استان شهيد پرور وخصوصا شهر نام‌آوران كه ستاره‌هايي همانند شهيد بهشتي ، محمد منتظري و حاج حسين خرازي را در آسمان افتخارات خود دارد، اميد و انتظاري بيش از اين است.

وي افزود : حضور فعال در مرحله دوم انتخابات و راي آگاهانه به حجت‌الاسلام هاشمي رفسنجاني كه از صميمي‌ترين و نزديك‌ترين ياران حضرت امام (ره) و سر آمد مديران ارشد نظام است.

از يك ميليون و ‪ ۸۳۷‬هزارو ‪ ۱۳۷‬راي ماخوذه در استان اصفهان در مرحله اول انتخابات رياست جمهوري هاشمي رفسنجاني ‪ ۲۶۰‬هزار و ‪ ۸۵۸‬راي و احمدي نژاد ديگر نامزد راه يافته به مرحله دوم ‪ ۸۰۱‬هزار و ‪ ۶۳۵‬راي را كسب كرد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24879

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آيت الله طاهري از هاشمي رفسنجاني حمايت كرد، ايرنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005