Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 30 خرداد 1384

ستاد انتخاباتی معین خواستار رسیدگی به تخلفات انتخاباتی و تعویق دور دوم انتخابات ریاست جمهوری شد، امروز

امروز: علی شکوری راد، رئیس ستاد انتخاباتی دکتر مصطفی معین در نامه ای خطاب به هیأت مرکزی نظارت به انتخابات نهمین دوره ریاست جمهوری که رونوشت آن به ستاد مرکزی انتخابات نیز ارسال شده است، ضمن اعتراض و اعلام شکایت نسبت به «دخل و تصرف در اخذ و شمارش آرا» خواستار آن شد که «تا قبل از رسیدگی به این شکایت ها که از طرف سایر نامزدهای انتخابات نیز مطرح شده است، مرحله دوم انتخابات به تعویق بیافتد». متن کامل نامه شکوری راد، به شرح زیر است:
نظر به اینکه نتایج انتخابات مرحله اول نهمین دوره ریاست جمهوری مغایر با واقعیت های برگزاری یک انتخابات آزاد و عادلانه است و نیز با توجه به گزارشات متعدد در مورد دخل و تصرف در اخذ و شمارش آرا، ضمن اعلام شکایت تقاضا دارد تا قبل از رسیدگی به این شکایت ها که از طرف سایر نامزدهای انتخابات نیز مطرح شده است، مرحله دوم انتخابات به تعویق بیافتد.
متأسفانه تعداد زیاد نیروهای ناظر که عمدتاً با جهت خاص سیاسی و به نفع یکی از نامزدها در پای صندوق های رای حضور داشته اند و نیز دخالت سازمان یافته نیروهای نظامی در مراحل قبل، حین و بعد از اخذ رای، اعتماد به انتخابات سالم را زیر سؤال برده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

این روش های مداخله جویانه در امر برگزاری انتخابات که به صورت خارج از وظایف از طرف ناظرین صورت گرفته و نیز تبلیغات جانبدارانه نیروهای نظامی که با هزینه بیت المال صورت گرفته نهایتاً منجر به حضور نامزد موردنظر به مرحله دوم گردیده است. امید است با رسیدگی به این شکایات بخشی از اعتماد از دست رفته از مسؤولان اجرایی و نظارتی انتخابات بازگردانده شود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24871

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ستاد انتخاباتی معین خواستار رسیدگی به تخلفات انتخاباتی و تعویق دور دوم انتخابات ریاست جمهوری شد، امروز' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005