Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 29 خرداد 1384

بيانيه سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي در حمايت از هاشمي رفسنجاني در دور دوم انتخابات رياست جمهوري

مردم شریف ایران
هم میهنان آگاه
سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی سال گذشته در آستانه ورود به فعالیت های انتخاباتی با صدور بیانیه ای، هدف حداقلی خود را از حضور در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری توقف و شكست پروژه تبدیل رئیس جمهور به تداركاتچی و رئیس دفتر اعلام كرد. طی یك سال گذشته تمامی تلاش و تكاپوی سازمان در قالب جبهه اصلاح طلبان پیشرو معطوف این هدف حداقلی و در صورت امكان كسب پیروزی فراتر برای ملت ایران بوده است.
عزم قاطع برای شركت در انتخابات، تلاش برای افزایش میزان مشاركت جامعه در انتخابات، استقبال از حضور افراد مختلف در صحنه رقابت و ایجاد تنوع و تكثر كاندیداها با هدف كاهش احتمال تقلب و یا بی اثر كردن آن و نیز كاستن از آثار اعمال نفوذهای غیر قانونی، بر اقتدارگرایان، بخشی از فعالیت های ما طی یك سال گذشته را تشكیل می دهد.
نهایتاً مجموعه كوشش ها و تلاش های خستگی ناپذیر اصلاح طلبان پیشرو به ثمر نشست و علیرغم اعمال نظارت استصوابی ملت ما برای اولین بار طی سالهای پس از انقلاب خود را در آستانه تجربه رقابتی متنوع، جدی و فشرده در سطح انتخابات ریاست جمهوری یافت.
با كمال تاسف ورود آشكار و سازمان یافته برخی نهادهای نظامی و دارای تشكیلاتی سراسری در سطی وسیع تر و و فراگیرتر از گذشته با صرف بودجه هنگفت از بیت المال طی چند روز منتهی به انتخابات به نفع افراطی ترین بخش های ضد اصلاحات، سرنوشت انتخابات را به گونه ای دیگر رقم زد. تفاوت آشکار، ناگهانی و غیرقابل پیش بینی نتایج انتخابات با داده های آماری و تمامی نظرسنجی ها و پیش بینی های علمی مراکز مختلف افکارسنجی که طی ماه ها و روزهای منتهی به انتخابات انجام پذیرفته است به روشنی از دخالت و حضور رهبری شده نهادهای فوق برای تحمیل تفکری افراطی و ضد مردم سالار بر مردم ایران حکایت دارد. تفکری پیشواسالار که هدف انقلاب اسلامی را چیزی فراتر و غیر از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی می داند، در پی تبدیل جمهوری اسلامی به حکومت اسلامی است. به عرضه فکر و فرهنگ نگاهی نظامی و امنیتی دارد. نقش فرهیختگان و اصحاب فکر و اندیشه و گروه های مرجع مدنی را در فرهنگ سازی انکار می کند و مردم را همچون موم بی اراده و شکل پذیر در دست حاکمیت اقتدارگرا می خواهد، انتخابات ریاست جمهوری نهم را یوم الفصل و آغاز دورانی جدید در تاریخ 25 سال گذشته در حذف و پاکسازی تمامی مخالفان و منتقدان فکری و سیاسی و حتی صاحبان سلایق متفاوت با خود به عنوان غربزدگان و وابستگان بیگانه می داند. دموکراسی و مردم سالاری را فریب غرب می خواند و بی اعتماد به منافع و مصالح ملی و با طرح انگاره های جهان وطنی سودای توقف تاریخ و کنترل انسان، جامعه، جهان و آغاز فصل جدیدی در حیات بشری دارد.
با توجه به آنچه گفته شد، ایران امروز در آستانه یکی از مهمترین و سرنوشت سازترین انتخاب های تاریخی خویش قرار گرفته است.
تجربه تلخ و مکرر جنبش های اصلاحی در تاریخ معاصر ایران که هر بار پس از هر فرازی حماسی، فرودی محنت بار داشته و جای خود را به حاکمیت اقتدار و خشونت داده است، ما را به تاملی مسؤولیت آفرین و تاریخی فرا می خواند. مشت آهنین اقتدار در دستکش حریر مردم سالاری بر سر ملت فرا رفته و آماده فرود آمدن است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در چنین شرایطی تنها پشتوانه و نقطه امید، آگاهی و شعور سیاسی ملت بزرگ ایران است که با تشخیص اصلی ترین چالش و تهدید متحد و یکپارچه و استوار برای مقابله با خطر حاکمیت اقتدار نتایج مرحله دوم انتخابات را به سود خود و به زیان اقتدار و استبداد رقم زند.
سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران بنا بر اصول و ثوابت فکری سیاسی و تحلیل مشخص از شرایط حساس کنونی، خطر حاکمیت فاشیسم را اصلی ترین مساله این مرحله از مبارزات سیاسی اجتماعی ملت ایران می داند و علی رغم اختلاف آراء و دیدگاه ها و فارغ از هرگونه چشمداشت و سهم خواهی سیاسی، شکست پروژه تبدیل رئیس جمهور به رئیس دفتر را در این مقطع در گرو حمایت از کاندیداتوری آقای هاشمی رفسنجانی می داند، از این رو سازمان در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری نهم حمایت صریح خود را از کاندیداتوری آقای هاشمی رفسنجانی اعلام می دارد و از ملت رشید و آگاه ایران می خواهد با درک شرایط خطیر کنونی و جلوگیری از حاکمیت تحجر و استبداد، آراء خویش را به نفع ایشان به صندوق های رای بریزند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24803

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بيانيه سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي در حمايت از هاشمي رفسنجاني در دور دوم انتخابات رياست جمهوري' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005