Click for Amazing Phone Card








شنبه 28 خرداد 1384

شريعتمداري در گفتگو با فارس: اعتراض ستادها به نتيجه آراي اعلام شده شوراي نگهبان و ستاد انتخابات جنگ رواني است

خبرگزاري فارس: مديرمسئول كيهان گفت: اعتراض ستاد كانديداها به نتيجه‌هاي اعلام شده از شمارش آرا جنگ رواني است، چرا كه آرا در دست شوراي نگهبان و ستاد انتخابات كشور است و نتيجه دقيق همان است كه اين دو نهاد اعلام مي‌كنند.

حسين شريعتمدراي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري فارس گفت: وزارت كشور قول داده است كه تا ساعت 20 امروز نتيجه آرا ‌را اعلام كند و هنوز تا آن زمان فاصله زيادي داريم و وزارت كشور احتمالاً به قول خود وفادار مي‌ماند.
وي در پاسخ به اين سؤال كه روند اعلام آرا از طرف ستاد انتخابات كشور را چگونه ارزيابي مي‌كنيد، تصريح كرد: اين كه در روند اعلام آرا وقفه‌اي ايجاد شود ممكن است لازمه كار و ناشي از فراز و نشيب شمارش آرا باشد.
اين فعال سياسي و مطبوعاتي در واكنش به اعتراض ستادهاي برخي كانديداها نسبت به نتايج اعلام شده از شمارش آرا، اظهار داشت: فقط شوراي نگهبان و ستاد انتخابات كشور، به آرا و نتايج شمارش آرا دسترسي دارند و اين دو نهاد هم تا به حال به هر نتيجه‌اي كه رسيده‌اند آن را اعلام كرده‌اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شريعتمداري در ارزيابي خود از روند اعلام نتايج آرا گفت: فكر نمي‌كنم مشكلي در كار باشد و اين كه ستاد برخي كانديداها گمانه‌هايي مي‌زنند درست نيست و بعضي از اين گمانه زني‌ها اساساً با آنچه از طرف وزارت كشور اعلام شده تفاوت فاحشي دارد و از آنجا كه آنها دسترسي به آرا ندارند و آنچه مستند است آن خبري است كه وزارت كشور و شوراي نگهبان اعلام مي‌كنند بايد همه تحمل كنند تا نتايج رسمي آرا از طرف اين دو نهاد اعلام شود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24723

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شريعتمداري در گفتگو با فارس: اعتراض ستادها به نتيجه آراي اعلام شده شوراي نگهبان و ستاد انتخابات جنگ رواني است' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005