Click for Amazing Phone Card








شنبه 28 خرداد 1384

انتقاد مهدي كروبي از دخالت برخي مسئولين اجرايي، نظامي و انتظامي در جريان انتخابات در نامه‌اي به رئيس جمهور، خبرگزاري فارس

مهدي كروبي كانديداي نهمين دوره انتخابات رياست جموري در نامه‌اي به رئيس جمهوري، نسبت به دخالت مديران اجرايي كشور در جريان انتخابات و عدم رعايت بي‌طرفي توسط برخي مسئولين اجرايي، نظامي و انتظامي انتقاد كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلاع رساني مهدي كروبي، وي در نامه‌اي به رئيس جمهور كه رونوشت آن خطاب به ستاد انتخابات كشور نگاشته شده است، نسبت به برخي تخلفات انتخاباتي از جمله دخالت نيروهاي نظامي و انتظامي و عدم رعايت بي‌طرفي توسط برخي مسئولين اجرايي هشدار داد.
رئيس ستاد انتخابات كشور در جواب نامه كروبي با پذيرفتن برخي سهل انگاريها و تخلفات انتخاباتي بر صيانت از رأي مردم تأكيد كرد.
در متن كامل نامه ستاد انتخابات كشور آمده است:«حجت‌الاسلام والمسلمين جناب آقاي كروبي، نامزد محترم نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، باسلام: عطف به نامه شماره 1645 مورخ 26/3/84 جنابعالي به رياست جمهوري كه رونوشت ان به وزارت كشور واصل شده است، در خصوص مداخله بعضي از نيروهاي نظامي و انتظامي و مديران اجرايي در برخي مناطق كشور در امر انتخابات به استحضار مي‌رساند در خصوص مداخله بعضي نيروهاي نظامي و انتظامي گزارشهايي به ستاد انتخابات واصل شده است كه بلافاصله با هماهنگي و همكاري سازمان قضايي نيروهاي مسلح اقدام لازم بعمل آمده است. در خصوص مداخله مديران اجرايي نيز به گزارشهاي واصله رسيدگي شده و نسبت به چند مورد كه حاكي از كم توجهي آنان به رعايت شئونات اداري خود بوده است تذكر لازم داده شده است. لذا خواهشمند است چنانچه مواردي از تخلف در هر زمينه به جنابعالي منعكس گرديده است سريعاً ارسال فرمائيد تا بلافاصله اقدام لازم بعمل آيد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

لازم به ذكر است كه از ماهها قبل اقدامهاي گسترده‌اي توسط وزارت كشور در راستاي صيانت از رأي مردم بعمل آمده است و مجموعه بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها، آموزش، سازماندهي و مديريت، بازرسي و تيمهاي ويژه برخورد آني با موارد تخلف در روز اخذ رأي در مجموع شرايطي را فراهم آورده است كه انشاءالله مي‌توان از صحت انتخابات اطمينان حاصل نمود.»

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005