Click for Amazing Phone Card








جمعه 27 خرداد 1384

هاشمي 40 درصد، معين 25 درصد، شکست اصولگرایان قطعی شد، آفتاب

آفتاب: آخرین آمار بدست آمده از استانهای کشور حکایت از پیشی گرفتن هاشمی رفسنجانی نسبت به سایر رقبای خود دارد. طبق بررسي‌هاي انجام گرفته از تهران و ساير شهرهاي بزگ کشورتا كنون هاشمي رفسنجاني و معين توانسته‌اند با كسب حداكثر آرا، از ديگر نامزدهاي انتخاباتي پيشي بگيرند.

بر اساس تحلیل کارشناسان بر مبنای آمار ارائه شده از سراسر کشور اگر تناسب آرا به شکل فعلي ادامه پيدا کند، هاشمي 40 درصد، معين بين 20 تا 25 درصد آرا را به خود اختصاص خواهند داد. به اين شکل انتخابات به دور دوم کشيده شده و هاشمي و معين بايد مجددا به رقابت پردازند.

گزارش های ارسالی پیش از این نیز حاکی از پیشتازی هاشمی و معین بود. با توجه به روند فعلی بعید به نظر می رسد که هیچ یک از نامزدهای اصولگرا بتوانند علیرغم حجم انبوه تبلیغات خود امکان پیروزی در مرحله نخست و یا حتی حضور در مرحله دوم را کسب کنند .

پیش از این اعلام شده بود در مناطق شمالی تهران ، مصطفی معین موفق به کسب آرای بیشتری شده است . هاشمی رفسنجانی نیز در مناطق شرقی و غربی تهران موفق به کسب بیشترین آرا شده است . در همین حال محمود احمدی نژاد نیز در مناطق جنوبی شهر موفق شده است تا آرای مردم را به سمت خود جلب کند.

در شرایط فعلی به نظر می رسد که ر قابت اصلی را باید میان آیت الله هاشمی و دکتر مصطفی معین پیگیری کرد. احمدی نژاد علیرغم کسب آرای بالنسبه مطلوب در تهران به علت ناشناخته بودن در سایر نقاط کشور از توان رقابت با این دو برخوردار نیست. ضلع سوم این رقابت را نیز می توان سردار قالیباف ، فرمانده مستعفی نیروی انتظامی تلقی کرد. قالیباف علیرغم انبوه تبلیغات خود هنوز در تهران موفق به کسب آرای قابل توجهی نشده است هر چند در برخی استان ها انتظار می رود با توجه به وضعیت و آرایش آرا ، وضعیت بهتری بیابد. برآورد کارشناسان حاکی از این است که در صورت تداوم روند فعلی آراف که محتمل به نظر می رسد وی با کسب 15 تا 18 درصد آرا در رتبه سوم قرار خواهد گرفت و عملا شکست خواهد خورد . سایر نامزدهای اصولگرا نیز عملا تاکنون نتوانسته اند آرای چندانی را به حساب خود واریز کنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

انتخابات ریاست جمهوری در حالی ادامه می یابد که شب گذشته ستاد تخریب یکی از نامزدهای اصول گرا با انتشار شایعاتی خبر از انصراف هاشمی رفسنجانی داده بود. این شایعات که به صورت پیام های کوتاه از طریق تلفن همراه ارسال شده بود از شب گذشته با انتشار شب نامه ها در مناطق متعدد تهران و شهرستان ها ادامه یافته است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24662

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هاشمي 40 درصد، معين 25 درصد، شکست اصولگرایان قطعی شد، آفتاب' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005