Click for Amazing Phone Card








جمعه 27 خرداد 1384

ائتلاف پنهان: احمدی نژاد، رتبه دوم

خبرنامه گويا: خوانندگان توجه داشته باشند که اين اخبار و گزارش ها به رغم منابع موثق، بر اساس وضعيت فعلي برآورد آرا است و هيچکدام از سنديت قطعي برخوردار نيستند.

به رغم اخبار متناقض در مورد نسبت آرا، براساس اطلاعاتي که لحظاتی قبل به دست ما رسیده است، آرای احمدی نژاد از سایر نامزدهای اصولگرا جلوتر پيش بيني شده است و جریان سازماندهی شده بسیج و حزب الله همه آرای خود را به صورت برنامه ريزي شده برای احمدی نژاد به صندوق می ریزند. در اقدامي همسو، آيت الله مصباح يزدي به شاگردان و اطرافيان خود توصيه كرده است كه همگي براي پيروزي احمدي نژاد در انتخابات نهمين دوره رياست جمهوري بسيج شوند. بر اساس همين گزارش هنوز معین در صدر جدول آراء قرار دارد.
با اين وجود در يک گزارش مستقل ديگر از هاشمي رفسنجاني بعنوان نفر اول رتبه بندي آرا نام برده شده است، هرچند آرا چشمگير احمدي نژاد در اين گزارش نيز به چشم مي خورد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وضعیت رای گیری ها نشان می دهد که احتمالا اگر حضور نیروهای بسیج و حزب الله به همین شکل ادامه پیدا کند ممکن است در ساعات باقی مانده، نتيجه آرا دچار تغییر شود. به اين شکل ممکن است احمدی نژاد به دور دوم انتخابات راه یابد.

آنچه روشن است آنکه در شهر هاي مذهبي، نظير قم و مشهد، احمدي نژاد آرا ديگر نامزد هاي اصولگرا را به خود اختصاص مي دهد و از ديگر نامزدان اين جريان پيشي مي گيرد.

هنوز از وضعيت رتبه ديگر نامزد هاي انتخابات اطلاعي به دست ما نرسيده است اما شواهد حاکي از آن است که برخلاف نظرسنجي ها آرا قاليباف کمتر از آنچه تصور مي شد خواهد بود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24624

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ائتلاف پنهان: احمدی نژاد، رتبه دوم' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005