Click for Amazing Phone Card








جمعه 27 خرداد 1384

قاليباف: اگر مردم درحاشيه نبودند حقوقشان پايمال نمي‌شد و با چرخش نخبگان مديريت كشور مديريت اجرايي پير ومحافظه‌كار نمي شد، انتخاب 9

به گزارش خبرنگاران اعزامي رسانه خبري انتخابات رياست جمهوري (انتخاب 9)، دكتر محمد باقر قاليباف كانديداي اصلاح طلب اصولگرايان، دقايقي پيش در سالن ورزشي شهيد بهشتي شهر مشهد مملو از جمعيت بود، حضور يافت و با طرفداران خود اينچنين سخن گفت:

سلام به همشهريان خودم، به شما عزيزاني كه در مشهد الرضا، قبله دلها و طواف ملكه الله، زندگي مي‌كنيد. سلام بر شما عزيزان، همسنگران و همرزمان دفاع مقدس. سلام و درود به خانواده معظم شهدا، جانبازان وايثارگران، كه يك يك ملت‌مان مديون آنها هستند. سلام بر شما عزيزاني كه در شهر صفا، صميميت و پاكي و شهر فقاهت، امامت و ولايت كه به همه به بركت همجواري حضرت ثامن الحجج علي بن موسي الرضا (ع) نصيبمان شده، زندگي مي‌كنيد.

بسيار خوشحال هستم كه در جمع دوستان، رزمندگان، همشهريان و جوانان متعهد، دانشمند، فكور و باصفاي نسل امروز هستم. شما امروز با استقبال بي نظير خود، من را شرمنده كرديد و اميدوارم بتوانم با خدمتگزاري خالصانه‌تر از پيش، اين محبت شما را جبران كنم.

نكته‌اي را كه امروز مردم، به خصوص جوانان بايد به آن توجه داشته باشند، اين است كه اگر انقلاب و جنگ به پيروزي رسيد، به دليل ارزش‌هاي امام راحل (ره) و حضور مردم در تمامي عرصه‌ها بود. امروز صادقانه بايد بگويم كه بعد از دوران دفاع مقدس، به گونه‌اي امورات پيش رفت كه مردم در عرصه‌هاي سياسي، اقتصادي و اجتماعي مشاركت اساسي نداشته‌اند و عموم مردم از متن به حاشيه رانده شده‌اند. چرا كه اگر مردم در اين صحنه بودند، حتماً حقوقشان پايمال نمي‌شد و چرخش نخبگان و شايسته سالاري حكمفرما مي‌شد، تا مديريت كشور، مديريت پير و محافظه‌كار نشود.

امروز تمامي آناني كه اين سرنوشت را رقم زدند، بايد پاسخگو باشند. چون مردم ما به حاشيه رانده شده‌اند و طبيعي است كه به بهانه توسعه اقتصادي، شكاف طبقاتي نيز به وجود آيد و به بهانه توليد ثروت به گونه‌اي عمل شود كه اغنياء بر سر سفره فقراء نشينند و به بهانه دمكراسي و آزادي سياسي نيز انحصار قدرت طلبي و نزاع سياسي را رونق و توسعه دهند.

وي با اشاره به حساسيت نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري تصريح كرد: امروز در شرايطي قرار داريم كه مي‌توانيم در 27 خرداد، روز سرنوشت و اصلاح مديريت اجرايي، تصميمي درست اتخاذ كرده و با حضور باشكوه خود، به گونه‌اي عمل كنيم كه وضع موجود با تمامي تلاش‌هايي كه شده و نتوانسته زندگي زيبنده يك ايراني را مهيا كند، خاتمه يابد و فصل جديدي در عرصه كار و تلاش در كشور آغاز شود.

وي يادآور شد: آنان كه ساليان سال مديريت كرده‌اند و امروز هم اصرار بر حضور دارند، بايد يك سؤال را پاسخ دهند كه آيا در گذشته كارشان و عملكردشان درست بوده يا غلط؟ اگر درست بوده به طور شفاف و روشن به مردم بگويند و اگر هم اشتباه بوده، باز شفاف بگويند كه در آينده چه كاري مي‌خواهند براي مردم انجام دهند. اين مسئله از آن جهت اهميت مي‌يابد كه امروز دركشورمان ديگر فرصتي براي سعي و خطا در مديريت ارشد و عالي كشور باقي نمانده است.

عزيزان، همشهريان و جوانان عزيز، بنده به عنوان فردي كه در نوع نگاهم به آرمان‌هاي امام راحل (ره) و رهبري كه همه نشأت گرفته از انقلاب است، ديني دارم به مردم و جوانان، به خصوص مردم عزيز و شهيد پرور استان خراسان، از اين جهت كه همگي مي‌دانيم و كاملاً من را هم مي‌شناسيد. بنده به هيچ پايگاه قدرت و ثروتي وصل نبوده‌ام، ولي با نوع نگاهي كه امام و انقلاب به حضور مشاركت ساز مردم داشتند، فرصتي شد تا در 26 سال گذشته بتوانم خدمتگزار مردم باشم و در همان اوايل نيز خدمتگزار جوانان اين استان بوده‌ام.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

امروز كه اين فرصت براي من پيش آمده، تا خودم را به عنوان نامزد در معرض انتخاب مردم شريف قرار دهم، متعهد مي‌شوم و قول مي‌دهم، همان طوري كه امام راحل (ره) فرصت را به من و صدها هزار نفر ديگر داد، اگر توفيق پيدا كردم كه به عنوان مسؤول قوه مجريه در خدمت شما باشم، فضا و فرصت را در تمامي عرصه‌هاي اقتصادي، اجتماعي و سياسي براي تمامي جوانان و نخبگان باز كنم، تا خودشان مشكلات را حل كنند و كشور را در بخش اجرايي از انفساد مديريتي به وجود آمده، خارج كنند.

وي در پايان اظهار داشت: مطمئن باشيد با ظرفيت‌هاي موجود اگر فرصت معنادار و مشاركتي مردم فراهم شود، با مديريتي كارآمد كه در آن اصل شايسته سالاري و چرخش نخبگان رعايت مي‌شود، بعد از يك دوره چهار ساله مردم كيفيت زندگي بهتر و اميد به آينده را نسبت به گذشته با تفاوت فاحشي، حس خواهند كرد و از بي تفاوتي‌ها و نابساماني‌ها رهايي خواهند يافت.

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005