Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 26 خرداد 1384

متن کامل بيانيه انصراف محسن رضايي از کانديداتوري

بسمه تعالي

ملت شريف و آگاه ايران

سالهاست که دغدغه مشکلات فراوانی که در عرصه های گوناگون اقتصادی، فرهنگی و سياسی گريبانگير کشور ما شده همچنان دشمنان ديروز که به حريم ايران هجوم آورده اند آسايش را از من ربوده است.

سالهاست است که خواب خوش به چشمانم نيامده است چرا که جوان ايرانی در باتلاق فقر ، اعتياد و بيکاری دست وپنجه نرم مي کند، همان جوانی که در دروازه بصره شاخ ابهت صدام و آمريکا را شکست.

سالهاست است از اينکه مي بينم و می شنوم عزت و منزلت ايرانی در سرزمين های بيگانه برای يافتن لقمه ناني شکسته می شود خون به دل دارم، که ايران با عظمت و با دنيايی از امکانات مادی و معنوی و ثروت های بی انتها چگونه نتوانسته است عزت خود را حفظ کند.

سالهاست است از اينکه دولتمردان در برابر پديده های فقر ، فساد، تبعيض، کاغذ بازی و مفاسد مالی نمی توانند تصميم جدی بگيرند شرمسارم.

سالهاست است در برابر خانواده های شهدا و جانبازان عزيز و آزادگان مظلوم شرمنده ام چرا که هنوز نيازمنديهای اوليه آنان تامين نشده است.

آمده بودم تا با برنامه ايی جامع و عملياتي، با قدرت ايمان و پشتوانه مردم همچون فتح خرمشهر به مقابله با غول مشکلات مردم بپردازم. اگرچه تهيه اين برنامه‌ها مستلزم صرف سال‌ها وقت و تحمل مشقات و سختي‌هاي فراوان بود، اما حاصل آن به گواهي كارشناسان و نخبگان، براي اولين بار مسيري دشوار اما قابل طي شدن را براي تحقق آرمان‌ها و اهداف در حاشيه مانده انقلاب، امام(ره) و شهدا پيش روي ملت مي گشود.


تفاوت مهم اعتقاد وخط مشي اينجانب با ساير تفکرات مطرح در مديريت كشور، توجه جدی به جايگاه مردم است. اعتقاد من به مردم باعث شد تا آنان را به عنوان محرمان و آگاهاني در عرصه تصميم‌گيري مشارکت دهم، بلكه به حضور و محوريت مردم در فرايند تصميم‌گيري و اجرا تاکيد كنم.

لازمه چنين نگاهي در ميان گذاشتن برنامه و ايده ها با مردم و حل مشكلات با تكيه بر آنها بود. بنابراين فعاليت‌هاي انتخاباتي ام بر انتقال ديدگاه‌ها و برنامه‌ها به افكار عمومي متمركز شد. دراين ميان باتوجه به کمبود منابع مالي و محدوديتهاي رسانه اي در مقايسه با ديگران کانديداها، به اندازه‌اي كه فضاي مطبوعاتی و فرصت کوتاه رسانه ملي به اينجانب اجازه داد بخش هايي از جامعه را در جريان ديگاه‌ها و برنامه‌هاي خود قرار دادم و به همان ميزان نيز با استقبال مردم روبه‌رو گرديد، اما اجراي اين برنامه‌ها نياز به حمايت و پشتوانه بالاي مردمي دارد كه در شرايط فعلي و با وجود تشتت و تعدد حاكم بر صحنه انتخابات، به نظر مي‌رسد اين پشتوانه اجتماعي نه تنها براي بنده، بلكه براي ساير كانديداهاي رياست‌جمهوري نيز ايجاد نشده است.
ولی نخواستم که آمدنم وفاق و وحدت مردم را بر هم زند و صف واحد ملت بزرگ ايران شکسته شود لذا با توجه به نظر مراجع تقليد و جهت جلوگيری از تشتت آرا مردم از ادامه حضور در رقابت های انتخاباتي کناره گيری می کنم.

ذكر اين نكته را ضروري مي‌دانم كه ديدگاه و برنامه‌هاي ارائه‌شده از سوي اينجانب كه برگرفته از مطالبات و نيازهاي اصلي جامعه ودر راستای تحقق منويات رهبر فرزانه انقلاب است، براي هر شخصي كه اين مسئوليت از سوي مردم به وي محول مي‌شود، بايد مورد توجه واقع گردد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به عنوان سرباز ملت ايران، همان‌گونه که در سال‌هاي سخت دفاع از خاك اين مرز و بوم، جان خود را در طبق اخلاص نهاده و براي سربلندي ايران اسلامي ايستادگي كردم، اكنون در اين مرحله حساس و ناآرام آبروي خود را تقديم پيشگاه اين مردم شريف مي‌‌كنم. باشد كه ملت بزرگوار ايران، اداي دين خادم كوچك خود را بپذيرند.


در پايان از كليه برادران و خواهراني كه بدون هيچ‌گونه چشمداشتي، در فعاليت‌هاي انتخاباتي اينجانب دراقصي نقاط کشور متقبل زحمات فراواني شدند و از هر گونه حمايت مادي و معنوي دريغ نکردند صميمانه قدرداني مي‌كنم.


فرزند شما - محسن رضايي

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24556

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'متن کامل بيانيه انصراف محسن رضايي از کانديداتوري' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005