Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 25 خرداد 1384

جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نامه ای سرگشاده به قاليباف: سردار ، لباس شهدا را سخیف کرده اید، آفتاب

جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نگارش نامه ای سرگشاده نسبت به آنچه که تبلیغات عوامفریبانه قالیباف، صرف هزینه های هنگفت ، زیر سئوال بردن سابقه نظامی و انتقاد ناجوانمردانه نسبت به دستاوردهای انقلاب خوانده اند ، به شدت اعتراض کرده و وی را مورد انتقاد قرار دادند. متن این نامه به شرح زیر است :

سردار سرتيپ محمد باقر قاليباف؛
سلام عليكم، طي چند هفته اخير، رفتار و مواضع سياسي آن سردار محترم پرسش هايي را براي ما و بسياري از هم رزمان دوران دفاع مقدس شما ايجاد كرده كه ضرورت دارد جنابعالي پاسخي منطقي براي آنها ارايه نماييد:

1) سرمايه و آبروي همه رزمندگاني كه در دوران دفاع مقدس و پس از آن، دفاع از كيان اسلام و ملت قهرمان ايران را انتخاب كرده و سختي ها را به جان خريده اند، دست مايه ای است كه با جانفشاني مخلصانه حاصل آمده است، تبليغات عجيب و سرسام آور شما، كه هزينه آن تاكنون دهها ميليارد تومان تخمين زده شده است و نمي دانيم از چه طريقي بدست آمده است؟ شما چگونه توانسته ايد با حقوق معمول يك فرمانده، اين سرمايه مادي را فراهم كنيد؟ چه كساني اين سرمايه را در اختيار شما گذاشته اند و منشاء و منبع اين هزينه كلان كيست؟ چرا با حضور در انتخابات و پرداخت اين هزينه كلان حيثيت و آبروي فرزندان پاسدار اين كشور را زير سوال برده ايد؟

2) شما پس از فاجعه 18 تير به آقاي خاتمي نامه اي نوشتيد و به همراه ديگران به تهديد رييس جمهور پرداخته و نسبت به آنچه از سوي دانشجويان مطرح مي شد ابراز نگراني كرديد و از لبريز شدن كاسه صبرتان سخن را به نظام جمهوري اسلامي و عملكرد آن نسبت دهيد؟ آيا رواست، كسي كه همه چيز خود را از انقلاب و نظام دارد، اينگونه تمام ارزش هاو دستاوردهاي ملت و نظام را زير ضرب انتقادات ناجوانمردانه قرار دهد؟

3) در تبليغات سعي مي كنيد خود را دكتر معرفي كرده و سابقه خویش درسپاه نيروي انتظامي رامحو و يا انكار نماييد آيا تاوان پي آمد و اثر تخریبی اين عمل شما در اذهان ملت را برآورد كرده ايد؟ آيا انتخابات ارزش آن را دارد كه لباسي را كه شهيداني چون همت، بروجردي، باكري وساير شهدا پوشيدن آنرا افتخار مي دانستند، اينچنين سخيف شود؟ شما با اين لباس و از اين راه به مقامات مختلف دست پيدا كرده ايد آيا دست يافتن به قدرت سياسي آنقدر گرانبها است كه شما همه اين عقبه را به فراموشي بسپاريد؟

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در پايان با اظهار تاسف از نوع تبليغات و محتواي عوامفريبانه و هزينه هاي سرسام آور آن، نوع رفتار و مواضع شما، اين فرموده امير المومنين علي (ع) را به شما گوشزد مي كنيم كه اين ننگ براي تو كافيست كه تو سير بخوابي و در اطراف تو جگرهايي از گرسنگي سوراخ سوراخ باشد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24486

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نامه ای سرگشاده به قاليباف: سردار ، لباس شهدا را سخیف کرده اید، آفتاب' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005