Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 25 خرداد 1384

قاليباف: اميدوارم اين انتخابات پاياني بر مديريت 16 سال گذشته باشد، خبرگزاري فارس

كانديداي انتخابات رياست جمهوري با تقدير از تلاش دولت‌هاي گذشته گفت با اين وجود همچنان مشكلات زيادي وجود دارد كه ناشي از عملكرد پس از دوران دفاع مقدس است. اميدوارم كه اين انتخابات آغازي پربركت براي مردم و پاياني بر آنچه كه طي 16 سال گذشته بوده باشد.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس محمدباقر قاليباف كه صبح امروز در اجتماع هزاران نفر از حاميان خود در ورزشگاه شهداي شهرداري كرج سخن مي گفت، با اشاره به اين كه عزت واستقلال كشور ارمغان امام و شهدا به ملت است، افزود: اين استقلال در شرايطي تداوم خواهد داشت كه ما در ابعاد مختلف كشور مولد باشد.
وي استقلال كشور را در گروي توليد قدرت و ثروت و منزلت دانست و افزود: در اين زمينه‌ها مولد نباشد هر چه قدر هم كه شعار دهيم، به مرور زمان از كشورهاي مطرح دنيا عقب مي‌مانيم.
قاليباف اظهار داشت: تنها راه آنهايي كه دغدغه اسلام و خدمت به مردم و نيز توسعه و پيشرفت كشور را دارند، كارآمدي است.
قاليباف گفت: مردم ما نيازمند رشد و توسعه اقتصادي هستند، اما اين توسعه را بدون عدالت نمي‌خواهند.
اين استاد دانشگاه حفظ شعائر در عين حفظ نشان و شادابي جامعه جوان را مورد تاكيد قرار داد و خاطرنشان ساخت: مشخصه جامعه اسلامي آخر الزمان جامعه‌اي خرم و با نشاط و پيشرفته است و اين معيار ما است.
وي با يادآوري اين كه طي دوران دفاع مقدس فرصتي براي برنامه‌ريزي نبود و همه چيز صرف اداره جنگ و تامين نياز‌هاي اوليه مي‌شد، گفت: پس از دفاع مقدس مهمترين مشكل مديريت كشور اين بود كه از آرمان‌هاي امام فاصله گرفتيم و در حاليكه امام بر اسلام و مردم تاكيد داشتند، ما از مردم دور شديم و نقش حضور و مشاركت موثر آنها را در عرصه‌هاي سياسي و اقتصادي لحاظ نكرديم.
نامزد اصولگراي انتخابات رياست جمهوري بيان داشت: براي دفاع از كشور از مشاركت مردم به خوبي استفاده شد، اما در جريان توسعه امكان مشاركت آنها فراهم نگرديد.
وي تبديل خصوصي‌سازي به رهاسازي سرمايه هاي كشور و از بين رفتن امنيت اقتصادي را از مشكلات سالهاي گذشته خواند و بيان داشت: در جريان توسعه سياسي نيز فرصتي براي نظارت ضابطه‌مندي مردم بر دولت فراهم نشد.
وي با خاطرنشان ساختن ويژگي‌هاي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: حضور علايق مختلف در انتخابات و نيز امكان تصميم‌گيري مردم با توجه به سوابق كانديداها، ويژگي اين دوره از انتخابات است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

قاليباف بازگشت رفتار مديران به رفتارهاي دهه اول انقلاب و جلب اعتماد مردم را لازم شمرد و بيان داشت: بايد ابهامات مالي و اقتصادي مديران براي مردم روشن و نيز انحصارهاي كه زمينه‌ساز انحراف هستند برداشته شود.
كانديداي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با تاكيد بر حضور فعال جوانان در اداره كشور تصريح كرد: اگر مشيت الهي و راي مردم اينگونه بود كه من در جايگاه رياست جمهوري باشم فرصتي را كه امام و انقلاب براي من در 20 سال پيش فراهم كرد براي جوانان مهيا مي‌كنم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24484

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قاليباف: اميدوارم اين انتخابات پاياني بر مديريت 16 سال گذشته باشد، خبرگزاري فارس' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005