Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 24 خرداد 1384

کروبي: در شگفتم چرا نظرسنجی ها به نفع من نیست، مهر

مهدی کروبی در گفتگو با روزنامه الخلیج امارات گفت من به حرکت در مسیر اصلاحات بر اساس قرائت و دیدگاه امام خمینی "ره" از انقلاب و نه بر اساس قرائت و نگاه دیگران گام برخواهم داشت
به گزارش خبرگزاری مهر ، مهدی کروبی در گفتگو با روزنامه الخلیج امارات گفت : در صورتی که در انتخابات آتی ریاست جمهوری به پیروزی برسم در راستای گسترش روابط برادرانه با دولت امارات و دیگر کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس تلاش خواهم کرد.

کروبی افزود: در این زمینه بر پشتوانه محکمی که در جریان ریاست بر مجلس شورای اسلامی از طریق کارایی پیوندهای دوستی میان کشورهای حوزه خلیج فارس و تهران محقق کرد، تکیه خواهد کرد.

نامزد انتخابات نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت : این مساله مهمی است زیرا منطقه ما نیاز مبرمی به امنیت وثبات و رفع عوامل تنش زا دارد.

الخلیج به نقل ازکروبی می نویسد : هرگز از آمریکا خواهش نخواهم کرد که روابطش را با ایران از سرگیرد اما اگر آمریکا شیوه خصمانه خود را در قبال مسلمانان و ایران کنار گذارد آنگاه در این باره فکر خواهیم کرد.

وی افزود: ما خواهان روابط برده و آقا نیستیم بلکه خواهان روابط متعادل و برابری هستیم که منافع دو کشور و منطقه را تامین کند.

به گزارش مهر، کروبی گفت در صورتی که در انتخابات آتی پیروز شود به مذاکرات کنونی مربوط به پرونده هسته ای ادامه خواهد داد .

نامزد نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران تاکید کرد که حقوق هسته ای ما یک مساله مشروع و قانونی است که قوانین بین المللی نیز بر آن تاکید می کند.

کروبی گفت : ما ضمانت های بین المللی خواهیم داد که ثابت می کند برنامه هسته ای ایران تنها برای اهداف مسالمت آمیز و نه نظامی دنبال می شود.

رئیس مجلس سابق ایران در پاسخ به این سوال که آیا همچنان بر وعده خود مبنی بر اهدای ماهیانه 60 دلار (50 هزار تومان ) به افراد بالای 18 سال در ایران وفادار مانده است،‌گفت : این تنها یک تبیلغ انتخاباتی نیست بلکه بلافاصله پس از پیروزی در انتخابات عملا برای اجرای آن تلاش خواهیم کرد و شما آن را خواهید دید.

کروبی درباره اینکه آیا برنامه اصلاحات وی برگرفته از برنامه اصلاحات محمد خاتمی رئیس جمهور کنونی است،‌گفت: من به حرکت در مسیر اصلاحات بر اساس قرائت و دیدگاه امام خمینی "ره" از انقلاب و نه بر اساس قرائت و نگاه دیگران گام برخواهم داشت شما می دانید من مدت زیادی را در کنار امام خمینی "ره" سپری کردم و سخنان زیادی از وی درباره نظرش مربوط به اصلاحات شنیدم لذا راه خاتمی تنها راه مختص خودش است اما من ابزار وی‍ژه ای برای اصلاحات در کشور دارم.

وی به این نکته اشاره کرد که در طول ریاست بر مجلس شورای اسلامی از ضرورت آزادی زندانیان سیاسی حمایت کرده است .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرگزاری مهر ، مهدی کروبی در گفتگو با روزنامه الخلیج امارات گفت : یکی از اولویت های وی در صورت انتخاب آ‍زادی این زندانیان است.

وی با اشاره به انفجارهای تروریستی اخیر در ایران تاکید کرد که این انفجارها هیچ تاثیری بر انتخابات و اراده مردمی نخواهد گذاشت و شما میزان مشارکت مردمی را ملاحظه خواهید کرد.

کروبی در خصوص نظرسنجی های مربوط به میزان موفقیت نامزدهای رقیب گفت : این نظرسنجی ها مرا را شگفت زده کرده است چرا که در سفرهای خود به استان ها با استقبال گرم و گسترده مردم روبرو می شوم تاجائی که در یکی از استان ها ساکنان آنجا نصف شب به استقبال من آمدند هنگامی که نتایج نظرسنجی ها را ملاحظه می کنم از اینکه به نفع من نیست، غافلگیر می شوم .

وی افزود : به اعتقاد من نظرسنجی های حقیقی را روز جمعه در پای صندوق های رای باید دید زیرا برخی نظرسنجی ها بر اساس خواسته های احزاب و شخصیت هایی صورت گرفته است که هر یک از آنها هدفی را دنبال می کند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24476

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'کروبي: در شگفتم چرا نظرسنجی ها به نفع من نیست، مهر' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005