Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 23 خرداد 1384

ستاد انتخاباتی در دبی! سیامک ثناالدین

یکی از کاندیداهای محترم ریاست جمهوری اعلام کرده که ستاد انتخاباتی تشکیل نداده و ستادهای موجود بصورت مردمی و خودجوش ایجاد شده است . همچنین این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در یکی از گفتگوهای تلویزیونی اعلام کرد که دارائی ایشان و خانوداه شان از ابتدای انقلاب بسیار کمتر شده است .
این نامزد انتخاباتی قبلا نیز اعلام کرده بود که بودجه خاصی برای تبلیغات در نظر نگرفته است و حتی برای صرفه جویی در هزینه های تبلیغاتی از سفر به استانها هم پرهیز می کند .

اخیرا یکی از ستادهای انتخاباتی همین نامزد انتخاباتی در منطقه جمیرا در دبی تشکیل شده است . منطقه مزبور یکی از نقاط پائین شهر دبی است که هتلهای 5 ستاره ، یک هتل 6 ستاره و تنها هتل 7 ستاره دنیا در آن قراردارد!!! .
این نامزد محترم قطعا احمدی نژاد نیست چون ایشان برای رفع شبهه ریا هم که شده ستادهای مردمی اش را در یافت آباد و جوادیه و نازی آباد و سه راه آذری تهران دایر کرده است. در ثانی اصلا این کارها به ریختش نمی خوره .
کروبی هم نیست . ایشان از ماجرای شهرام جزایری که از طریق شرکتهای تجاری اش در دبی کمکهای خیریه به ایشان کرده بود از دبی دل خوشی ندارد .
این کاندیدای محترم لاریجانی هم نیست . آدمی که براحتی می تواند از طریق برادرش وبا هماهنگی نیک براون در لندن ستاد مردمی بزند نمی آد همچین کاری رو در دبی انجام بده .
قالیباف ؟ نه بابا ! آدم تو شهری که موضوع معامله مشکوک الگانسها رو انجام داده باشه و احتمال ردگیری از اونجا وجود داشته باشه ستاد نمی زنه که ! حواست کجاست ؟

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رضائی ؟ نه این هم نیست . وقتی تو سایت بازتاب دبی و اقتصاد رو به پیشرفت امارات رو می کوبه اونقدر عقل داره که ستادش رو اونجا نزنه.
کی موند ؟ معین ؟ نه بابا اینجورکارا تو محدوده جرات اون نیست . اساسا مردم خودجوش ایرانی مقیم دبی بیشتر طرفدار آوازهای معین اند تا ریاست جمهوری اش . در ثانی اونقدر عقل داره که با ستاد زدن تو دبی بهونه به دست مخالفانش نده !
مهر علیزاده هم نمی تونه باشه ؟ یه ترک عاقل اردبیل و تبریز رو ول می کنه می ره دبی ستاد می زنه ؟
چی ؟ من بگم ؟ نه ! نمی شه ! آدمی که یه ذره ای از کاندیداها شناخت داشته باشه همون اول فهمیده طرف کیه ! اصلا لازم نبوده تا اینجای این متن رو بخونه . بابا جون من یه ذره اون مخ رو بکار بگیر ! باز نفهمیدی ؟

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24379

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ستاد انتخاباتی در دبی! سیامک ثناالدین' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005