Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 22 خرداد 1384

كروبي: مشكلات را با تعامل حل مي‌كنم در غير اين صورت عامل مشكل را معرفي مي‌كنم؛ مطمئنم كه ايده‌ي پرداخت 50 هزار تومان قابل اجراست، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

مهدي كروبي در جمع خبرنگاران در شيراز در پاسخ به اينكه اگر وعده شما براي پرداخت 50 هزار تومان به هر ايراني تحقق پيدا نكند چه مي‌كنيد؟ تاكيد كرد: من معتقدم به ياري خدا و پشتيباني مردم مي‌توانيم.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) كروبي ادامه داد: بحث‌هايي مثل اينكه عمرمان نرسد يا نفت چنين و چنان شود، مباحثي جداست؛ اما من مطمئنم كه مي‌توانيم و اين ايده را انجام مي‌دهيم و روال، روالي است كه قابل حل و انجام است.

اين كانديداي نهمين انتخابات رياست جمهوري گفت: اقتصاددانان زيادي طرف‌دار اين طرح هستند و براي آن چارچوب درست مي‌كنيم و كشور ما به گونه‌اي است كه حتي اگر يك منبع روي ما بسته شود، مي‌توانيم منابع ديگر را به وجود آوريم و استفاده كنيم.

كروبي در پاسخ به اينكه مجلس هفتم همسو با نظرات شما نيست و ممكن است مشكلاتي براي شما پيش آيد گفت:

من اين را قبول ندارم. بخش زيادي از دعواها وقتي سياسي مي‌شود كارهاي خدماتي را هم تحت الشعاع مي‌گيرد كه اگر اين دو را از هم تفكيك كنيم حداقل يك مقدار از دعواها كاسته مي‌شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نامزد نهمين دروه انتخابات رياست جمهوري ادامه داد: وقتي يك سلسله تعاملاتي صورت مي‌گيرد، طرفين با هم همكاري مي‌كنند. من معتقدم مي‌توانم ضمن اينكه هميشه خيلي صريح حرف مي‌زنم، قدرت تعامل و گفتگو و ايستادگي داشته باشم تا بشود مشكل را حل كرد و اگر ديدم مشكل حل نمي‌شود، قدرت اين را دارم كه طرف را در منگنه قرار داده و توپ را در زمين او بياندازم و معرفي اش كنم كه او نمي‌گذارد من كار كنم و او را در تنگنايي مي‌گذارم و اعلام هم مي‌كنم كه بايد بيايد و جواب دهد.

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005