Click for Amazing Phone Card








شنبه 21 خرداد 1384

اطلاعيه ستاد انتخاباتی دکتر معين در مورد تهاجم گروه های قانون شکن به برنامه های سخنرانی اصلاح طلبان پيشرو، ايران براي همه ايرانيان

شب گذشته تعدادي از عوامل شناخته شده گروه‌هاي قانون‌شكن و خشونت‌گرا با هجوم وحشيانه به برنامه سخنراني مهندس بهزاد نبوي نايب‌رييس مجلس ششم به هنگام خروج از محل سخنراني در شهر قم و ايجاد درگيري و ضرب و جرح ايشان و هواداران معين همراه با به کارگيري گازاشک آور و سلاح هاي سرد بار ديگر نشان دادند كه عمال گروه‌هاي اقتدارگرا و تماميت‌خواه توان رويارويي منطقي و مسالمت‌‌آميز با مطالبات اصلاح‌طلبانه مردم را ندارند و تجربه سال‌هاي گذشته هنوز براي آنان كافي نبوده است كه دريابند كه با چماق و زنجير و گاز‌اشك‌آور نمي‌توانند مقابل خواست ملت بايستند.

متأسفانه اتفاقي كه شب گذشته در قم رخ داد و نيز حملات مشابهي كه در شب‌هاي گذشته به مراسم سخنراني اصلاح‌طلبان در همدان در جريان سخنراني آقاي رجايي و در شاهرود در جريان سخنراني آقاي آرمين از سوي اين جريانات صورت گرفته است خبر از سازمان‌يافته بودن اين اقدامات آن هم توسط برخي ازنهادهاي نظامي مي‌دهد و در عين حال نشانگر آن است كه نيروي انتظامي همچنان اراده برخورد با عوامل گروه‌هاي خشونت طلب و لباس شخصي‌هاي شبه‌نظامي را ندارد و عزم لازم براي ممانعت از آنها ديده نمي شود.

ما ضمن محكوم كردن اين اقدامات از وزارتخانه هاي كشور و اطلاعات كه برقراري امنيت مراسم انتخابات و برخورد با عوامل برهم زننده نظم عمومي بر عهده آنان است مي‌خواهيم كه به جد با اين نوع قانون‌شكني‌ها و وحشي‌گري‌ها برخورد نمايند وضمن معرفي نام و وابستگي عوامل دستگيرشده در قم، آمران اين نوع رفتار‌ها را به افكار عمومي معرفي نموده و با آنان برخورد قانوني نمايند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اقدامات اخير نشان مي دهد برگزاري اجتماعات و سخنراني گسترده حاميان دکتر معين درسطح کشور و اقبال فزاينده مردم نسبت به ايشان که نهايتا سناريوي يک رئيس جمهور تدارکاتچي را به شکست خواهد کشاند مايه نگراني مراکز قدرت شده است. ما هشدار مي دهيم چنين اقداماتي نه تنها مشکل آنان را حل نمي کند، بلکه ما را در راهي که در پيش گرفته ايم مصمم تر و ماهيت جريان اقتدارگراي وابسته به قدرت را، بيش از پيش برملا خواهد کرد.

روابط عمومي

ستاد انتخاباتي دكتر مصطفي معين

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005