Click for Amazing Phone Card








جمعه 20 خرداد 1384

محمدرضا خاتمي: معين از برادران اهل‌ سنت در پستهاي كليدي كشوراستفاده خواهد كرد، ايرنا

دبيركل جبهه مشاركت ايران اسلامي گفت: معين در صورت موفقيت از برادران اهل سنت در پستهاي كليدي استفاده خواهد كرد.

محمدرضا خاتمي پنجشنبه‌شب در جمع مردم شيعه و سني شهر " پره‌سر " گيلان افزود: ايشان معتقد است حتي در توزيع امكانات نيز مناطق سني‌نشين را مورد توجه قرار خواهد داد تا جبران عقب ماندگي‌ها شود.

به گفته وي، برغم تبعيض‌هايي كه در سطح كشور وجود دارد حضور شما مردم شيعه و سني در كنار هم، از ثمرات اصلاحات است.

وي اظهارداشت: خوشبختانه جريان اصلاحات روندي را در كشور ايجاد كرده كه در سايه تداوم آن مي‌توانيم بسياري از مشكلات را برطرف سازيم.

عضو ستاد معين گفت: با استمرار اصلاحات، ايران به همه ايرانيان تعلق خواهد گرفت.

وي در ادامه تاكيد كرد: اين روند موجب خواهد شد كه همه از فرصتها بهره لازم و كافي را ببرند و در واقع در سايه همين جريان اصلاحات بود كه مرزبندي ها شكسته شد و حتي مردم اهل تسنن كشور ما به اين فهم يقين حاصل كردند.

محمدرضا خاتمي با اشاره به اينكه حضور شما مردم در اين مكان ما را متعهدتر و وظيفه ما را در مقابل سنگين تر مي‌سازد، يادآور شد: در سايه اصلاحات مي‌توانيم به همه موارد عدالت از قبيل ، عدالت اجتماعي، قومي و ..

دست پيدا كنيم و در اين راستا نيز اصلاحات در كشور نهادينه خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي تصريح كرد: حضور محبت آميز شما ما را متعهد مي‌سازد كه هيچگاه اجازه ندهيم منافع اين ملت در زير پاي جريانهايي كه نمي‌خواهند اصلاحات در كشور تداوم داشته باشد از بين برود.

شهرستان رضوانشهر با ‪ ۸۰‬هزار نفر جمعيت داراي دو بخش چهار دهستان است كه در ‪ ۹۰‬كيلومتري غرب مركز استان گيلان قرار دارد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24164

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محمدرضا خاتمي: معين از برادران اهل‌ سنت در پستهاي كليدي كشوراستفاده خواهد كرد، ايرنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005