Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 18 خرداد 1384

معين: ورود نهضت آزادي و نيروهاي ملي مذهبي به صحنه انتخابات، اولين گام عملي براي تشکيل جبهه دموکراسي

از نهضت آزادي و نيروهاي ملي مذهبي که حمايتشان را از من اعلام کرده اند تشکر ميکنم و ورود ايشان را به صحنه انتخابات، اولين گام عملي براي تشکيل جبهه دموکراسي و حقوق بشر مي دانم.

دكتر مصطفي معين كه در اجتماع بيش از 2 هزار نفر از مردم شهرستان اروميه سخن مي‌گفت، تأكيد كرد: « دوران اين كه فردي به عنوان علامه دهر در تمام حوزه‌هاي اقتصادي، فرهنگي، سياسي، اتمي، سياست خارجي و ... نظر بدهد گذشته است. مديريت در دنياي امروز مديريت علمي است. با عوامفريبي و عوامگرايي نمي‌شود كشور را اداره كرد مديريت فقط بر اساس اصول علمي قابل اجراست.»

وي با اشاره به روند حضور خود در انتخابات و يادآوري رد صلاحيت و تأييد صلاحيت خود توسط شوراي نگهبان گفت: «ممكن است عده اي را سازشكار بخوانند اما مطمئن باشيد سازشي با هيچ مقام و مرجع و صاحب منصبي نكرده‌ام. اگر هم سازشي بوده است، سازش با وجدان خودم، وجدان عمومي و خواست مردم بوده است.»

نامزد اصلاح‌طلبان پيشرو تأكيد كرد: «نگاه من به سياست، نگاه اخلاقي، علمي و دموكراتيك است. بر اين اساس از پايين‌ترين تا بالاترين سطوح از حقوق شهروندان با صلابت تمام دفاع خواهم كرد.

معين در حالي كه سخنانش با استقبال و تشويق حاضران روبرو مي‌شد، ادامه داد: در اين مديريت به طول قطع فرآيندهاي دموكراتيك، تقويت سازمان‌هاي غير دولتي و تشكيل احزاب و انواع تشكلهاي صنفي، سياسي، هنري و ديني گسترش خواهد يافت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي تشكلهاي مدني را هسته‌هاي شكل‌گيري جامعه مدني خواند و اظهار داشت: «اگر نتوانيم شهروندان قدرتمند شده را در قالب احزاب و تشكل‌ها، سازماندهي كنيم پس از رأي دادن به خانه خواهند رفت و رئيس جمهوري را تنها خواهند گذاشت.»

معين توسعه انسان افزار را رويكرد دولت جديد اصلاحات به اين مقوله خواند و تأكيد كرد: «در دلت جديد اصلاحات، دستگاه‌هاي انسان‌ساز در رأي همه دستگاه‌ها هستند.»

وي در پايان تأكيد كرد: «رئيس جمهور نبايد بگذارد ارتباط مردم، با دولت گسسته شود و با پشتيباني هر دو از يكديگر و حمايت نخبگان مي‌توانيم به آرمان‌هاي اصلاح‌طلبانه خود دست يابيم.

در حاشيه:

· مراسم سخنراني دكتر معين در شهرستان اروميه در سينماي 1500 نفري تربيت اين شهرستان برگزار شد اما ازدحام جمعيت باعث شد تا بسياري از افراد در راهروهاي سينما و فضاي بيروني آن حضور يابند.

· مجري برنامه پيش از سخنراني دكتر معين با قرائت متني احساسي كه به شكست‌ها و ناكامي‌هاي دولت اصلاحات و دستاوردهاي آن اشاره داشت، احساسات جمع را برانگيخت به گونه‌اي كه دكتر معين نيز گريست و اين صحنه‌ها توجه همه خبرنگاران و تصويربرداران را به خود جلب كرد.

در ورودي سينما تربيت عكس بزرگي از معين نصب شده بود كه بر آن صفحات نخست بسياري از روزنامه‌هاي توقيف شده طي سالهاي گذشته قرار داشت.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24049

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'معين: ورود نهضت آزادي و نيروهاي ملي مذهبي به صحنه انتخابات، اولين گام عملي براي تشکيل جبهه دموکراسي' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005