Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 16 خرداد 1384

معين: تا آخر بر سر باور و اعتقادم مي‌ايستم

من به تمام مواد 15 گانه بيانيه اصلاح‌طلبان كرد كه دقيقا در چارچوب حقوق طبيعي و فطري كردهاست و بايد برآورده شود معتقدم و پايبندي خود را اعلام مي‌كنم.

به گزارش كميته خبر و اطلاع‌رساني، نامزد اصلاح‌طلبان پيشرو در گردهمايي پيش از سه هزار نفر از اهالي سنندج در مسجد والي اين شهر ضمن تأكيد بر مطلب بالا گفت: من به عنوان معين، وقتي مطلبي را مطرح مي‌كنم، يعني اين كه به آن باور دارم و تا آخر بر باور و اعتقاد خود خواهم ايستاد.

او مجدداً تأكيد كرد: پيمان مي‌بندم كه به اجراي اصول مترقي قانون اساسي و به ويژه اصول 12، 15، 19 و 20 قانون اساسي پايبند باشم و آنها را به اجرا درآورم.

پيش از سخنان معين، بيانيه اصلاح‌طلبان كرد خوانده شد و پس از آن گروه موسيقي «يار دبستاني» ستاد اصلاح‌طلبان پيشرو در كردستان اين سرود را اجرا كردند كه حاضران نيز با آن همراهي كردند.

پيش از سخنان دكتر معين رئيس ستاد انتخاباتي وي در استان كردستان گفت: ما كردها هميشه نسبت به وضع موجود ناراحت و به دنبال اصلاح‌ آن بوديم. در دوران گذشته هم بيشترين رأي را به اصلاحات داديم اما هم اكنون پس از گذشت اين همه مدت در شرايطي قرار داريم كه شايسته‌ كردها نيست با اين همه همچنان اميدوار به آينده هستيم و براي اصلاح وضع موجود به معين رأي مي‌دهيم چرا كه او نيز به دنبال اصلاح‌ وضع موجود است و از اين وضعيت راضي نيست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي گفت: معين از ميان كانديداهاي رياست جمهوري تنها كسي است كه اصول 15 گانه اصلاح‌طلبان كرد را پذيرفته و اين امر نشان دهنده عزم او براي اصلاح وضع موجود است. ما خواهان دموكراسي براي ايران هستيم و انتخابات پيش رو رفراندومي است بين دموكراسي‌خواهي و اقتدارگرايي و ما با انتخاب معين به دموكراسي خواهي رأي مي‌دهيم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23894

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'معين: تا آخر بر سر باور و اعتقادم مي‌ايستم' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005