Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 16 خرداد 1384

لاريجاني: ‌با اجماع اصولگرايان بر فردي ديگر، قطعا كنارمي‌روم، ايسنا

* مردم مسوولين را انتخاب مي‌كنند تا مشكلاتشان حل شود نه اينكه براي آن‌ها پس از وقوع جرايم مثل قتل‌هاي زنجيره‌يي و حادثه‌ي بيجه سوگواري كنند

خبرگزاري دانشجويان ايران - بجنورد
سرويس: سياسي


لاريجاني كانديداي نهمين دوره‌ي انتخابات رياست جمهوري گفت: اگر اصولگرايان و شوراي هماهنگي بر فردي به غير از من به اجماع برسند، قطعا به نفع او كنار خواهم رفت.


به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) علي لاريجاني طي سخناني در جمع مردم استان خراسان شمالي با بيان اينكه از ابتدا به عنوان كانديداي اصولگرا پا به عرصه انتخابات گذاشته بار ديگر بر اصولگرا بودن خود تاكيد و خاطرنشان كرد: ‌من از سوي شوراي هماهنگي انقلاب اسلامي به عنوان كانديدا انتخاب شده‌ام و چنانچه اين شورا فردي غير از من را براي كانديداتوري برگزيند قطعا به نفع وي كنار خواهم رفت.


وي كه دولت اميد و هواي تازه را به عنوان شعار انتخاباتي خود برگزيده است، ‌با اشاره به برنامه‌هاي دولت اميد تاكيد كرد: ‌من به عنوان طراح دولت اميد اين تعهد را به مردم مي‌دهم كه با دانه‌درشت‌هايي كه دست در بيت‌المال دارند، مقابله كرده و آن‌ها را به پاي ميز محاكمه خواهم كشاند.


وي در پاسخ به اينكه آيا قدرت مقابله با دانه‌درشت‌ها را داريد؟ ‌حمايت مردم را مهمترين ابزار در اين امر دانست و افزود: قدرت ملت ايران بيشتر از دانه‌درشت‌هاست و اگر مردم حمايت كنند، ‌قطعا بدون هيچ‌گونه ملاحظه‌اي با آنان برخورد خواهم كرد.


عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به تاريخچه مبارزه با فساد در حكومت‌هاي ايران خاطرنشان كرد: در دولت اميد، مسوولي كه افراد زير مجموعه‌اش دچار تخلف شوند مواخذه و بازخواست خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

لاريجاني همچنين قطع كردن دست مديران از صحنه‌هاي اقتصادي ـ سياسي را از تعهدات ديگر دولت اميد دانست و افزود: مديران در دولت اميد حق ندارند در فعاليت‌هاي اقتصادي و سياسي دخالت كنند، مگر اينكه داراي شناسنامه‌ي مالي بوده و از آن‌ها تعهد گرفته شود.


اين عضو شوراي عالي امنيت ملي با اشاره به مشكلات جامعه‌ي امروز تصريح كرد: امروز بزرگترين خدمت به جامعه اين است كه مسووليني كه پست‌ها و سمت‌ها را مي‌گيرند، شغل را طعمه ندانسته و آن را به‌عنوان امانتي براي انجام خدمت قلمداد كنند.


لاريجاني تاكيد كرد: مردم مسوولين را انتخاب مي‌كنند تا مشكلاتشان حل شود نه اينكه براي آن‌ها پس از وقوع جرايم مثل قتل‌هاي زنجيره‌يي و حادثه‌ي بيجه سوگواري كنند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23882

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'لاريجاني: ‌با اجماع اصولگرايان بر فردي ديگر، قطعا كنارمي‌روم، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005