Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 16 خرداد 1384

نسل‌سومي‌هاي ياريگر معين: رأي دادن را براي هموطنان خارج از كشور تسهيل كنيد

نسل‌سومي‌هاي ياريگر معين با ارسال نامه‌اي به وزير امور خارجه، اخذ آراي مردم از سوي كنسول‌گري ايران را در ساير نقاط جهان را عاملي براي افزايش مشاركت همچنان خارج از كشور دانستند.

به گزارش كميته خبر و اطلاع‌رساني ستاد دكتر مصطفي معين، نسل سومي‌هاي ياريگر معين - نسيم- در اين نام آورده است: متأسفانه در چند دور اخير كنسول‌گري‌هاي جمهوري اسلامي ايران از اخذ رأي همطونان خودداري كرده و آنها را به سفارت‌ خانه‌هاي ايران در هر كشور ارجاع مي‌دهند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در اين نامه با اشاره به ايجاد بستر مناسب براي استفاده هموطنان از حق قانوني خود آمده است: با توجه به اين كه سهم بالايي از رأي دهندگان خارج از كشور همچون داخل ايران جوان هستند و هزينه‌هاي سنگين حمل و نقل ميان شهر محل سكونت و محل اخذ رأي آنها را دچار مشكل مي‌كند، در صورت امكان با در نظرگرفتن شرايط و امكانات نسبت به رفع اين مشكل اقدام شود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23880

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نسل‌سومي‌هاي ياريگر معين: رأي دادن را براي هموطنان خارج از كشور تسهيل كنيد' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005