Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 16 خرداد 1384

معين: تنها به خاطر رفع تبعيض و استبداد، پا به اين عرصه گذاشته‌ام

دكتر مصطفي معين در ادامه سفرهاي انتخاباتي خود در جمع پر شور و پر تعداد مردم شهرستان‌هاي گيلانغرب، سر پل ذهاب، كرند و اسلام آباد غرب حاضر شد و با آنهابه گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش كميته خبر و اطلاع‌رساني ستاد مركزي دكتر مصطفي معين، استقبال مردم شهرستان‌هاي استان كرمانشاه به حدي بود كه اتوبوس «براي همه ايرانيان» در تمام طول سفر توسط مردم مشايعت مي‌شد و اهالي روستاهاي بين راه، باحضور بر سر راه اتوبوس و بستن جاده، از دكتر معين خواستند تا در جمع آنها حاضر شود.

اين استقبال كم‌نظير مردم استان كرمانشاه باعث شد تا برنامه زمانبندي شده نامزد اصلاح‌طلبان پيشرو با تأخير مواجه شود.

ويژگي مشترك اين برنامه‌ها ارائه مطالبات يكسان از سوي مردم شهرستان‌هاي استان كرمانشاه بود كه از معين خواستار رفع تبعيض قوميتي، اجراي اصول قانون اساسي، و زدودن چهره فقر از شهرهاي خود مي‌شدند كه نامزد اصلاح‌طلبان پيشرو با تأكيد بر اين كه اين مطالبات حق طبيعي و اساسي مردم اين مناطق است نسبت به تلاش براي تحقق اين مطالبات در دولت آينده اصلاحات، تأكيد كردند.

دكتر مصطفي معين در ادامه سفر استاني خود به كرمانشاه وارد گيلانغرب شد و مورد استقبال بخش عمده‌اي از مردم شهر قرار گرفت.

مشايعت كنندگان، بيش از 2 ساعت در انتظار ورود او بودند، معين هم پس از پاسخگويي به ابراز احساسات آنها، تأكيد كرد: «احساسات پاك شما، يقيناً‌ معجزه خواهد كرد وتحقق دموكراسي و اصلاحات و رفع محروميت، نتيجه اين معجزه خواهد بود.»

وي همچنين افزود: «رويكرد من به مسائل، يك رويكرد دموكراتيك به تمامي حوزه‌هاست.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در تمامي شهرهايي كه معين وارد آنها مي‌شد، مردم مشايعت كننده وي، ميثاق نامه‌اي را قرائت مي‌كردند كه در آن محورهاي اصلي خواسته‌ها به شرح زير بود: «توجه به ارزش و توان نيروهيا قوميتي چون كردها، توجه به محروميت شديد منطقه و پاسداري از اصلاحات و آزادي و دموكراسي.»

معين همچنان در ادامه سفر خود وارد سر پل ذهاب شد. نامزد اصلاح‌طلبان پيشرو با بيان سلام و درود به همه اقوام و مذاهب ايراني تأكيد كرد: «فقط به خاطر اداي دين به شما ملت ايران بخصوص اقوام، مذاهب، زنان و جوانان ايراني به عرصه انتخابات آمده‌ام، و فقط به شما مديونم و به هيچ مقام و مرجع ديگري بدهكار نيستم.»

وي تأكيد كرد: «تنها به خاطر اقامه حق و عدالت و رفع تبعيض و استبداد، پا به اين عرصه گذاشته‌ام. آرمان ما اعتلاي دين و كشور عزيزمان ايران است و دموكراسي تنها راه برون رفت از بحران‌هاي داخلي و خارجي است كه مبتلا به آن هستيم.»

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23869

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'معين: تنها به خاطر رفع تبعيض و استبداد، پا به اين عرصه گذاشته‌ام' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005