Click for Amazing Phone Card








جمعه 13 خرداد 1384

معين در گفت و گو با الوطن رابطه با آمريكا را در راس اولويتهاي خود اعلام كرد، امروز

"مصطفي معين" نامزد نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت : حل پرونده رابطه ايران با آمريكا در راس اولويتهاي دولت اصلاحي وي خواهد بود.

وي در گفت و گو با روزنامه الوطن چاپ عربستان كه روز پنجشنبه منتشر شد ، روابط با آمريكا را بزرگترين مشكل سياست خارجي كشور بر شمرد و گفت :
باز شدن درهاي گفت و گو با آمريكا مي‌بايست بر اساس منافع مشترك باشد.

معين افزود : در صورتي كه آمريكايي‌ها با مشكلات گذشته و كنوني ميان دو كشور با واقعيت برخورد كنند، مشكلات روابط نيز حل خواهد شد.

نامزد نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ايران با بيان اينكه روابط با اسراييل از خطوط قرمز جمهوري اسلامي به شمار مي‌رود، تاكيد كرد : چنانچه آمريكا گفت و گو با ايران را منحصر به برقراري روابط با اسراييل نمايد ، گفت و گوها ثمر بخش نخواهد بود.

به گفته معين،دولت وي درمقابل فشارهاي بين‌المللي ازجمله درموردپرونده خاورميانه و روابط با آمريكا منافع ملي مردم را در نظر خواهد گرفت.

وي درادامه با اشاره به لزوم مشاركت گسترده مردم در انتخابات، گفت :
برگزاري انتخابات دمكراتيك با مشاركت وسيع مردم مواضع آمريكا و اروپا در مقابل كشور را تغيير خواهد داد.

نامزد انتخابات رياست جمهوري همچنين در پاسخ به سووالي در مورد پرونده هسته‌اي ايران ، با تاكيد بر لزوم دستيابي به فن آوري هسته‌اي صلح‌آميز به عنوان يك اصل مسلم براي ايران، گفت : هيچ مسوول ايراني نمي‌تواند از اين حق بگذرد.

معين با رد امكان حمله نظامي به تاسيسات هسته‌اي ايران گفت : ايران ، عراق يا افغانستان نيست و هر گونه تهديد عليه مردم ، موجب همبستگي بيشتر آنان خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در ادامه با اشاره به حضور هاشمي رفسنجاني در انتخابات رياست جمهوري ، اظهار داشت : ورود وي نوعي بحران در ميان صفوف محافظه كاران به وجود آورد.

معين اضافه كرد : محافظه‌كاران هماهنگي ميان خود را از دست داده وبا اين وضعيت احتمالا برخي از نامزدهاي اين جناح صحنه انتخابات را ترك كنند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23684

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'معين در گفت و گو با الوطن رابطه با آمريكا را در راس اولويتهاي خود اعلام كرد، امروز' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005