Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 9 خرداد 1384

قاليباف: در اداره كشور تماشاچي نبوده‌ و از نزديك نظاره گر بوده ام، انتخاب

قاليباف كانديداي انتخابات در گفتگو با شبكه فاكس نيوز به بيان ديدگاهها و برنامه هاي خود پرداخت.

به گزارش سايت «انتخاب» به نقل از ستاد انتخاباتي قاليباف، وي در گفت‌وگو با شبكه فاكس نيوز در خصوص وضعيت اجتماعي و رفاهي در نظر خود و مردم اظهار داشت: ايران كنوني با ايران پيش از انقلاب اسلامي كه نارسايي‌هاي گسترده آب و برق و گاز و تلفن و بهداشت و درمان و اميد به زندگي و تامين اجتماعي و ... وجود داشت كاملا متفاوت است و عليرغم جنگ و بازسازي و تحريمها و ... به خوبي توانسته روي پاي خود بايستد و هر چند، تدريجي راه خود را به سوي آينده‌اي محكم و مطلوب بگشايد. اما آنچه واقعيت دارد اين است كه وضع موجود با ظرفيتهاي ايران و شان والاي ايراني متناسب نيست و با ارتقاء سطح تصميمات و كيفيت تدبير و اداره كشور مي‌توان ظرفيتهاي بالقوه ايران را به سطح بالفعل رساند و در يك برنامه ميان مدت كيفيت زندگي ايراني را در همه ابعاد بهبود جدي بخشيد. البته جوامع در حال گذار و در حال توسعه و محدود شده به نارساييهاي دولتهاي شبه مدرن بسياري از مشكلات طبيعي است كه ما بايد اين گذار را كم هزينه و با سرعت و با اتكاء به ملت و منابع سرشار ايران طي كنيم تا از جهان نو شونده كه به مدد فناوريهاي توانا افقهاي جديدي در زندگي بشر گشوده‌اند بهره ببريم و در يك تعامل سازنده بتوانيم فاصله‌هاي خودمان را كاهش دهيم.
اين نامزد انتخاباتي فعاليتهاي سياسي در دوران گذشته و حال حاضر خود را اينگونه ارزيابي كرد كه، بنده در پستهاي با موضوع سياسي محض نبوده‌ام اما هميشه با نگرش سياسي و ملي سر و كار داشته‌ام و تدبير اداره موضوعات عامي چون دفاع و بازدارندگي، بسيج ملت، بازسازي و سازندگي زير بناهاي كشور، نظم و امنيت عمومي، ساماندهي اقتصاد كلان براي كاهش قاچاق كالا و ارز، را بر عهده داشته‌ام و ما چون به قرابت و انسجام بين ديانت و سياست قائل هستيم و برآمده از انقلاب اسلامي و نسل انقلاب بوده‌ايم در هيچ زماني فارغ از شناخت سياسي و پيگيري تحولات و نگرشها نبوده‌ايم اگر چه به هيچ جناحي و حزبي هم وارد نشده باشيم.
وي در زمينه دليل كانديدا شدن خود براي رياست جمهوري گفت: پيشينه بنده نشان مي‌دهد تماشاچي نبوده‌ام و در بسياري از موضوعات عام ورود داشته‌ام و ضمن آنكه جريان اداره كشور را از نزديك مي‌ديده‌ام در متن جامعه نيز با مسائل ملموس زندگي مردم تماس داشته و انتظارات آن را حس مي‌كردو، بنده فردي عملگرا و نتيجه‌گرا هستم و با اشرافي كه بر ظرفيتهاي بالقوه ايران دارم و نسبتي كه بين انتظارات مردم از دولت و اين ظرفيتها درك كرده‌ام باور قطعي دارم كه در يك دوره ميان مدت مي‌توان ايران و ايراني را متحول ساخت و از وضعي كه در آن رنج مي‌برد خارج كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

متاسفانه مديريتها تاكنون جامع‌نگري و هزينه و فرصت و زمان را به خوبي مدنظر نداشته‌اند و با درآمد نفت به نگهداري ملت و دولت در حداقل‌ها پرداخته‌اند در صورتي كه توسعه يك پروسه همه جانبه است كه بايد آثار خود را در ابعاد مختلف نظر و عمل كيفيت زندگي مردم نشان دهد اما اين امر محقق نشده است. بنده آمده‌ام و آماده‌ام تا از اين زنجير نارساييها كه خودمان در پديد آمدن‌شان بي‌تقصير نبوده‌ايم خلاص شويم و فرصتهايمان را در يابيم و نيروي عظيم جوان كشور را به عنوان موتور تحرك و توسعه در عرصه‌هاي مختلف فعال سازيم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23497

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قاليباف: در اداره كشور تماشاچي نبوده‌ و از نزديك نظاره گر بوده ام، انتخاب' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005