Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 9 خرداد 1384

مهرعليزاده: نگاه كلان مسوولان به مسايل كشوري سنتي و تبعيض آميز است، وب سايت مهندس مهرعليزاده

وي روز يكشنبه در مشگين شهر افزود: تا زماني كه اين نگرش و ساختار اصلاح نشود مشكلات عمومي كشور و به خصوص مسايل اشتغال ، ازدواج و مسكن جوانان حل نخواهد شد.

وي اضافه كرد: مردم آقازاده‌ها، فرزند آنها و كسي را كه از آقازاده‌ها پول گرفته باشد نمي‌خواهند چون امروز كشور ما نيازمند سربازي است كه در راه وطن و خدمتگزاري به مردم جان ببازد.

وي گفت: مردم آقا بالاسر باتوم به دست نمي‌خواهند چون راه تربيت فرزندان خود را بهتر از آنها مي‌دانند.

وي در ادامه از صدا و سيما به خاطر تحقير اقوام ترك زبان انتقاد كرد و گفت: ايران متشكل از اقوام مختلف است و متعلق به يك زبان يا فرهنگ خاص نيست.

وي افزود: بايد به تمام اقوام و فرهنگ‌ها در چارچوب يك ملت واحد احترام گذاشته شود و فرصت‌هاي برابر براي آنها در عرصه‌هاي مختلف فراهم شود.

نامزد نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: امروز فرار مغزها به يك پديده جدي اجتماعي تبديل شده و ‪ ۶۰‬تا ‪ ۷۰‬درصد از بهترين دانشجويان و فارغ التحصيلان كشور به خارج مهاجرت مي‌كنند.

وي اضافه كرد: اكنون يك جوان تحصيل كرده و نخبه را با يك چاه نفت عوض نمي كنند در حالي كه ما آنان را به ارزش يك بشكه نفت از دست مي‌دهيم.

وي بهره‌گيري اصولي از نخبگان و جوانان فرهيخته كشور را از برنامه‌هاي اساسي خود در صورت پيروزي در انتخابات ذكر كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مهرعليزاده بيان كرد: عملكرد دولت اصلاحات خاتمي برغم كارشكني‌هاي متعدد در عرصه‌هاي اقتصادي و فرهنگي نسبت به عملكرد دولت‌هاي قبلي قابل دفاع است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23464

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مهرعليزاده: نگاه كلان مسوولان به مسايل كشوري سنتي و تبعيض آميز است، وب سايت مهندس مهرعليزاده' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005