Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 9 خرداد 1384

احمدی نژاد: با تشکیل دولت اسلامی فضای کشور پر از امید و نشاط و حرکت خواهد شد، مهر

محمود احمدی نژاد نامزد نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با انتقاد از کسانی که دولت اسلامی را خشن ، ناتوان ، ناکارآمد و محدودیت آفرین معرفی می کنند گفت: دولت اسلامی نسیم رحمت و هدایت ، پاکی و سلامت ، دلسوزی و عقلانیت است و با تشکیل این دولت ، فضای کشور آکنده از امید ، نشاط ، حرکت و پویایی خواهد شد.
به گزارش خبرنگار سیاسی "مهر" احمدی نژاد که عصر امروز در جمع تعدادی از نخبگان و دانشجویان دانشگاههای بندرعباس سخن می گفت با بیان این مطلب تلاش برای تشکیل دولت اسلامی را یکی از اهداف خود عنوان کرد و افزود: تشکیل دولت اسلامی گام بلندی در تکامل انقلاب اسلامی است و به اندازه خود انقلاب مهم و تاثیر گذار است.

وی اظهار داشت: عملیات روانی و جنگ گسترده روانی علیه تشکیل دولت اسلامی در سالهای اخیر جریان داشته و عناصر نفوذی دشمن تلاش می کنند تا چرخش اداره کشور را به سمتی ببرند که تصمیم گیری های وارداتی را به مسئولان کشور تحمیل کنند.

احمدی نژاد گفت: در همین موضوع انرژی هسته ای ببینید چگونه می خواهند با ایجاد بحران مصنوعی فضا را به گونه ای جلوه دهند که شرایط کشور بحرانی است و باید افراد خاصی وارد صحنه شوند ، در حالیکه انرژی هسته ای به دست متخصصان ایرانی و جوانان ایرانی دیگر یک فناوری بومی است .

وی تاکید کرد این جریان هدایت شده می خواهد با بحرانی جلوه دادن فضا علیه برخی افراد تبلیغات منفی به راه بیاندازد .

شهردار تهران دولت اسلامی را دولتی معرفی کرد که همه برنامه ها و طراحی های مدیریت اجرایی کشور را از متن اسلام استخراج می کند و اقتصاد ، سیاست و فرهنگ رنگ و بوی اسلام دارد نه اینکه برای اداره کشور به دنبال اقتباس و گرته برداری از مدلهای غربی باشیم.

وی افزود: افرادی که به رانت خواری و استفاده از امتیازات عادت کرده اند نگران روی کارآمدن دولت اسلامی با معیار شایستگی در انتصاب مدیران هستند. کسانی که قله های ثروت اندوخته اند از تشکیل دولت اسلامی می هراسند زیرا می دانند این دولت به دنبال تحقق عدالت در جامعه است.

شهردار تهران گفت: حضور در انتخابات و مشارکت پرشکوه مردم موضوع مهمی است اما مهمتر از آن تحقق دولت اسلامی است که هزاران نفر مثل احمدی نژاد اگر فدای آن شود شایسته است.

احمدی نزاد گفت: برای برپایی دولت اسلامی هرچقدر هزینه کنیم می ارزد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری نقد منصفانه و عالمانه دولت های 16 سال گذشته و ریشه یابی مشکلات و ارائه راهکارهای لازم برای حل آنها را یکی از محورهای فعالیتهای خود در عرصه انتخابات عنوان کرد و گفت: خدمات فراوانی در سالهای گذشته انجام شده است اما نباید بگذاریم ایرادات و اشکالات موجود به پای نظام اسلامی نوشته شود چرا که برخی مدیران ناکارآمدی خود را به نظام نسبت می دهند.

وی افزود دولت اسلامی جوانان را فرصت می داند نه تهدید و حل مشکلات آنان را در اولویت کار خود قرار می دهد. احمدی نژاد تصریح کرد: در نظام اسلامی باید دنبال کمال باشیم و همواره یک گام جلوتر برویم. تلاش کنیم دولتی مستقر شود که رفع مشکلات و عدالت گستری و پیشرفت کشور را دنبال کند وگرنه اگر فردی 80 سال هم رئیس جمهور باشد و هیچ پیشرفتی رخ ندهد و عدالت در جامعه پیاده نشود هیچ فرقی نمی کند باید تلاش کنیم اکثریت ملت به دنبال کسانی بروند که در دولت آینده به دنبال خدمت به ملت باشند.

احمدی نژاد به موفقیت شورای شهر تهران در دوره دوم اشاره کرد و افزود: شورای شهر اصولگرای تهران در کمتر از 9 ماه توانست منشا تحول عظیمی در کشور شود و نگاه مردم به مسئولان تغییر کند زیرا مردم نشان دادند که دنبال عدالت، پاکی ، صداقت و خدمتگزاری هستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بنابراین گزارش احمدی نژاد در بدو ورود به بندرعباس با حضور بر سر مزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در مصلای این شهر به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد. احمدی نژاد همچنین عصر امروز با آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس دیدار و گفتگو کرد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23455

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدی نژاد: با تشکیل دولت اسلامی فضای کشور پر از امید و نشاط و حرکت خواهد شد، مهر' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005