Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 5 خرداد 1384

کروبي: وعده هايم را عملي مي كنم؛ در بيانيه اخير خود دنبال تخريب شخصيت مطرح و پرآوازه هاشمي نبودم، ايلنا

اردبيل- خبرگزاري كار ايران

مهدي كروبي در اردبيل گفت: انتخابات سالم متكي به راي مردم است و راي مردم بهترين وسيله مهار حكومت و دولتمردان است.

به گزارش خبرنگار ايلنا از اردبيل مهدي كروبي ضمن بيان مطلب فوق تصريح كرد:در جامعه اي كه انتخاب با راي مردم نباشد دولتمردان خود را مديون مردم نمي دانند و احساس نمي كنند سرنوشت آنها در دست مردم است.
وي با اشاره به حساس بودن مقطع كنوني افزود: علاوه بر حسياست مقطع كنوني در رابطه با مسايل داخلي و خارجي آنچه مهم به نظر مي رسد اينكه انتخابات يك حق طبيعي مردم است و مردم نبايد با به ميان كشيدن بعضي نقطه ضعف هاي دولت و حكومت و نيز سرخوردگي و ترديد از عرصه كنار بروند و در سرنوشت خود شركت نكنند كه اين مساله مي تواند بسيار خطرناك و به ضرر ادامه روند اصلاحات كشور باشد.
كروبي در ادامه گفت: بعضي اصول قانون اساسي كشور سال هاست كه معطل مانده و اقدامي در جهت اجراي آنها صورت نگرفته و من عقيده دارم دولت مقتدر يعني دولتي كه قادر به دفاع از حقوق مردم باشد و در اجراي قوانين در راس آنها اصل معطل مانده 15 براي من يك اصل مسلم است و سعي خواهيم كرد با تمام توان و قدرت به اجراي آن ها اقدام كنم.
وي افزود: در اجراي بعضي اصول معطل مانده قانون اساسي بايد نگاه به درون حكومتي داشت و اگر ما در نگاه خود در اين مساله دچار ترديد شويم و از بيرون به مساله نگاه كنيم فقط به دشمن كمك كرديم و اين اصول بايد با دست مردم و مسوولان شكل اجرايي و عملي به خود بگيرد تا اقوام مختلف به حقوق خود برسند.
دبير مجمع روحانيون مبارز گفت: در طول مدت كارهاي اجرايي من سخنان مبالغه آميزي را نگفتم و من در اعلام دادن 50 هزار تومان به جوانان كشور به عنوان كمك مالي مكفي تمام منابع و محل درآمدي آن را از جمله صرفه جويي در مصرف بنزين، خارج كردن ماشين هاي فرسوده، افزايش بهره وري و صرفه جويي در ديگر بخش هاي كشور را در نظر گرفتم و بعد تصميم گرفتم و در نظر داريم به قول خود وفا و آن را اجرايي و عملياتي كنم.
وي با اشاره به ضعف و توانمندي دولت اصلاحات افزود: در طول هشت سال گذشته در كشور كارهاي بسياري در عرصه هاي مختلف صورت گرفت كه در عرصه هاي مختلف صورت گرفت كه در حال حاضر در آينده از بركات آن بهره مند شده و خواهيم شد و ما بايد اين راه را با صلابت و استواري و به صورت اصولي ادامه دهيم و از ضعف ها درس بگيريم و نقاط قوت را تقويت بكنيم.
وي در رابطه با بيكاري و فراهم شدن زمينه اشتغال در كشور تصريح كرد: اشتغال در سايه سرمايه گذاري و رونق اقتصادي در كشور حل مي شود و ما بايد در راستاي سرمايه گذاري اول مشكلات امنيت سرمايه گذاري و زمينه جلب سرمايه گذار را بستر سازي مناسب بكنيم و بعد به اشتغال زايي بپردازيم و من سعي خواهم كرد با جذب سرمايه 700 ميليارد دلاري ايرانيان مقيم خارج به كشور زمينه اشتغال و فعاليت پويا را فراهم آورم.
وي با اشاره به حضور هاشمي در انتخابات نيز گفت: من در بيانيه اخير خود دنبال تخريب شخصيت مطرح و پرآوازه هاشمي نبودم، بلكه بحث در مورد ادبيات به كار برده ايشان بوده كه ما ‌‏آن را نوعي توهين به دولت اصلاحات و فرايند آن دانستيم و سعي داريم با ادبيات مناسب و با احترام جواب ايشان را بدهم و من فكر مي كنم ايشان ادبيات گفت وگوي خوبي ندارند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مهدي كروبي در خصوص كنار آمدن با مجلس اصول گراي هفتم افزود: بنده اهل گفت وگو، تعامل، ايستادگي و تفاهم هستم و سعي خواهم كرد در صورت انتخاب از سوي مردم از تمام اختيارات قانوني خود در جهت پيشبرد اهداف و برنامه ها استفاده كنم و اگر ديدم نمي توانم با مجلس كنار بيايم با مردم مشكلات را در ميان خواهم گذاشت و بنده در سابقه خود سعي كردم بحراني ترين مجالس را اداره كنم و از اين لحاظ مشكلي نيست.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23199

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'کروبي: وعده هايم را عملي مي كنم؛ در بيانيه اخير خود دنبال تخريب شخصيت مطرح و پرآوازه هاشمي نبودم، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005