Click for Amazing Phone Card








شنبه 31 اردیبهشت 1384

معين با صدور پيامي سفرهاي انتخاباتي خود را به تعويق انداخت، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


معين با صدور پيامي سفرهاي انتخاباتي خود را تا زمان اعلام نتايج بررسي صلاحيت‌ها از سوي شوراي نگهبان به تعويق انداخت.


به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، متن پيام وي كه خطاب به مردم استان‌هاي سمنان، خراسان شمالي، خراسان رضوي، و سيستان و بلوچستان صادر شده به اين شرح است:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

« بسيار مايل بودم كه در ادامه‌ي سفرهايم به مناطق مختلف كشور از فرصت و توفيق ديدار نزديك شما در اين روزها برخوردار مي‌بودم. صميمانه بگويم بزرگترين دستاورد من از ورود به عرصه انتخابات بهره‌مندي از ادراك عميق و احساس پاك گروه‌هاي مختلف مردم و به ويژه جوانان برومند در سراسر كشور بوده و هست. ادارك و احساسي كه به اطمينان قلب، جلاي فكر و عزم جزم انسان مي‌انجامد.


متاسفانه اين فرصت به دليل اطلاعيه‌ي اخير شوراي نگهبان در اين چند روز گذشته، من از اين كه نمي‌توانم طبق برنامه و وعده پيشين در اين تجمع‌هاي ارزنده حضور يابم پوزش مي‌طلبم. اميدوارم با گذار اين ايام و فراهم شدن مجدد اين امكان بتوانم مثل گذشته باز به ميان شما بيايم، از شما بياموزم، از شما توان بيشتر بگيرم و در راه پيشبرد اصلاحات و دموكراسي گامي ديگر برداريم.»

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22953

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'معين با صدور پيامي سفرهاي انتخاباتي خود را به تعويق انداخت، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005