Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 25 اردیبهشت 1384

سردار قاليباف: هاشمي را شکست مي دهم، هاتف

سردار محمدباقر قاليباف به روزنامه البيان گفت: فرصت خوبي به دست آمده است تا هاشمي رفسنجاني را كه در حال حاضر بيشترين شانس را براي جانشيني محمد خاتمي دارد شكست دهم

به گزارش پايگاه اطلاع رساني "هاتف" البيان در گزارشي درباره ثبت نام كانديداهاي رياست جمهوري ايران نوشت: ثبت نام كانديداهاي جناح محافظه كار در انتخابات رياست جمهوري كه قرار است هفدهم ژوئن برگزار شود اختلافات زيادي را در ميان گروه‌هاي افراطي كه سعي دارند هاشمي رفسنجاني را از بازگشت به عرصه رياست جمهوري بازدارند ايجاد كرده است.
اين روزنامه در ادامه به اظهارات سردار محمدباقر قاليباف از ديگر نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري اشاره كرد و آورده است: فرصت خوبي به دست آمده است تا هاشمي رفسنجاني را كه در حال حاضر بيشترين شانس را براي جانشيني محمد خاتمي دارد شكست دهيم.
الشرق الاوسط چاپ لندن نيز در گزارشي به ثبت نام كانديداهاي انتخابات رياست جمهوري به ثبت نام مهدي كروبي رييس سابق پارلمان، محمود احمدي نژاد شهردار تهران و اظهارات قاليباف اشاره كرد.


محمدباقر قاليباف نيز در گفت‌وگو با روزنامه‌ي الخليج اظهار داشت كه ايجاد روابط ديپلماتيك با كشورهاي عربي در راس برنامه‌هاي رياست جمهوري‌اش قرار دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سردار محمدباقر قاليباف نامزد نهمين دوره از انتخابات رياست جمهوري ايران بعد از ثبت نام در انتخابات در اين گفت‌وگو بيان داشت: شرايط كنوني مسلمانان جهان را بر آن مي‌دارد كه براي عزت و سربلندي اسلام و مسلمين با يكديگر اتحاد و همكاري داشته باشند به ويژه آن كه توطئه‌هاي زيادي براي از بين بردن اين وحدت در جريان است.
وي درباره علت نامزدي‌اش در اين دوره از انتخابات رياست جمهوري گفت: نتايج نظرسنجي‌ها مرا وادار به حضور در اين دوره از انتخابات كرده است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22596

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سردار قاليباف: هاشمي را شکست مي دهم، هاتف' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005