Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 22 اردیبهشت 1384

محسن رضايي: حضور هاشمي‌‏رفسنجاني آرايش اصول‌‏گرايان را به هم مي‌‏زند، ايلنا

* قصد دارم آزادي و دموكراسي را بيش از گذشته تقويت كنم

تهران- خبرگزاري كار ايران

محسن رضايي گفت: با آمدن هاشمي‌‏رفسنجاني آرايش اصول‌‏گرايان به هم مي‌‏خورد و آرايش جديدي به وجود مي‌‏آيد اما من به نفع كسي كنار نخواهم رفت.

به گزارش خبرنگار" ايلنا" محسن رضايي عصر امروز با حضور در وزارت كشور براي شركت در نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ثبت نام كرد.
وي با بيان اين كه برنامه هاي من با برنامه هاي هاشمي متفاوت است، گفت: من از حضور هاشمي رفسنجاني استقبال مي‌‏كنم و معتقد هستم كه حضور وي باعث پررنگ شدن انتخابات و مشاركت حداكثري مردم خواهند شد.
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام تصريح كرد: با آمدن هاشمي انتخابات سه قطبي مي‌‏شود و از سوي ديگر رقابت جناحي به رقابت بين نسلي تبديل خواهد شد.
وي با تاكيد بر اين كه كشور ما نيازمند دموكراسي است، اظهار داشت: من آزادي و دموكراسي را راه رسيدن به عدالت مي‌‏دانم، مهم‌‏ترين عنصر عدالت سياسي است، عدالت سياسي و اجتماعي بدون تحقق دموكراسي ممكن نيست، قصد دارم آزادي و دموكراسي را بيش از گذشته تقويت كنم.
وي با اشاره به اين كه كشور ما نيازمند پيشرفت هايي براي توسعه است، تصريح كرد : بايد از دعواهاي جناحي خارج شويم و از فرصت هاي به وجود آمده استفاده كنيم تا ايراني مترقي با علم و فناوري بالا براي تمدن جديد به وجود آوريم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رضايي مهمترين دغدغه خود را مطالبات مردم دانست و تصريح كرد: بعد از 25 سال دولتمردان هنوز از عدالت صحبت مي‌‏كنند، تا چند سال مي خواهيد از عدالت صحبت كنيد؟!
وي در خصوص حضور خود در انتخابات گفت : دليل حضور من مشورت با نخبگان و دلسوزان بوده است و نظرات آنها براي من بي‌‏تاثير نيست، قصد دارم از فرصت هاي به وجود آمده استفاده كنم .

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22463

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محسن رضايي: حضور هاشمي‌‏رفسنجاني آرايش اصول‌‏گرايان را به هم مي‌‏زند، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005