Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 22 اردیبهشت 1384

احمدي‌نژاد: تردید نکنید دولتی با اجرای تمامیت اسلام به صحنه خواهد آمد، انصار نيوز

دکتر محمود احمدی‌نژاد شهردار محبوب تهران گفت: برخی از موضع اسلام، انقلاب را جریانی غیر از راه مستقیم معرفی می‌کنند در حالی‌که انقلاب‌اسلامی دنباله‌ي نهضت انبیا است و یک جهش در استمرار این راه می‌باشد.

کاندیدای نهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: تنها ملتی که در طول تاریخ دنباله‌رو اهل بیت بود، ملت ایران بوده و سالیان دراز این مردم انتظار کشیدند تا این انقلاب به ثمر رسید و این یک هدیه‌ي الهی بود.

احمدی‌نژاد اظهار داشت: باید خودمان را برای اداره‌ي جهان آماده کنیم چون اسلام دین سلامت همه‌ي جهان است و در هر جایی که حکومت اسلام تشکیل شود همه می‌توانند آنجا زندگی کنند.

وی تصریح کرد: اگر خودمان را برای اداره‌ي جهان آماده کنیم اداره‌ي کشور آسان می‌شود و خداوند عنایت خواهد کرد و اداره‌ي جهان توسط مدیران اسلامی را میسر می‌سازد.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: همه‌ي افراد جامعه بیان صحیح و درست از اسلام را که همراه با اخلاق اسلامی باشد با جان و دل خواهند پذیرفت و این وظیفه‌ي افراد را که در حوزه‌ي تبلیغ اسلام فعالیت می‌کنند دو چندان می‌کند.

دکتر احمدی‌نژاد با اشاره به رشد اسلام‌گرایی در اروپا گفت: رشد اسلام‌گرایی در کشورهای غربی به 12درصد رسیده است و این حقانیت اسلام را به عینه مشخص می کند.

وی تاکید کرد: تردید نکنید دولتی با اجرای تمامیت اسلام به صحنه خواهد آمد و اکنون همه انتظار به وجود آمدن این دولت را می کشند.

دکتر احمدی‌نژاد مشکل برنامه‌های توسعه‌ي اقتصادی و سیاسی را عدم توجه به عدالت و منافع واقعی مردم دانست و افزود: پیشرفت کشور به این است که مردم در رفاه و در آرامش باشند درحالی‌که توسعه‌ي سیاسی باعث شده هیچ‌کس جرات نکند بگوید چرا این مسوول در کاخ زندگی می کند؟ و آماج حملات قرار می‌گرفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شهردار تهران اضافه کرد: در توسعه‌ي سیاسی توهین، تخریب و شایعه درست است ولی ما در اسلام این‌ها را نداریم و اینکه مردم را به نام توسعه‌ي سیاسی، دورغ‌گو کنیم با هیچکدام از معیارهای اسلام منطبق نیست.

وی گفت: وزارت ارشاد بیش از 1500 میلیارد تومان هزینه در سال دارد ولی تمامی مراجع روی هم 70‌میلیارد تومان وجوهات بیشتر ندارند.

احمدی‌نژاد افزود: دولت اسلامی مقدمه تشکیل یک جهان اسلامی است. وی تاکید کرد: هیچ اختلافی در جریان اصول‌گرایان وجود ندارد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22445

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدي‌نژاد: تردید نکنید دولتی با اجرای تمامیت اسلام به صحنه خواهد آمد، انصار نيوز' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005