Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 21 اردیبهشت 1384

هاشمي‌‏رفسنجاني هنگام ثبت نام: اصول گرايي و اصلاح طلبي براي من فرقي ندارد، ايلنا

اكبر هاشمي‌‏‌‏رفسنجاني گفت: براي من اصول گرايي و اصلاح طلبي فرقي ندارد، اي كاش هر دو جناح يك نامزد مشخص معرفي مي‌‏كردند تا حضور مردم در انتخابات رياست جمهوري بيشتر شود.

به گزارش خبرنگار" ايلنا" اكبر هاشمي‌‏رفسنجاني عصر امروز با حضور در وزارت كشور براي كانديداتوري انتخابات رياست جمهوري ثبت نام كرد .
وي پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي در مورد اين كه آيا احتمال دارد كه در اين انتخابات راي نياوريد؟ گفت: در نظرسنجي هاي انجام شده اين نتيجه به دست آمده كه بسياري از مردم از حضور من در انتخابات استقبال كرده‌‏اند.
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در خصوص برنامه هاي آينده خود اظهار داشت: نمي‌‏خواهم در خصوص برنامه‌‏هايم صحبت كنم، به زودي در اين خصوص توضيحاتي را ارايه خواهم كرد.

هاشمي رفسنجاني هم چنين در رابطه با ملاقات خود با ميرحسين موسوي اظهار داشت: من با ايشان ملاقات نداشتم و صحبت هايي كه در اين خصوص مي‌‏شود، شايعه است.
وي هم چنين در خصوص افراط و تفريط در جناح ها گفت: من در تمام عمرم با افراط و تفريط مخالف بودم و روش اعتدال را مي پسندم.
وي با بيان اين كه يكدست شدن حاكميت را نمي‌‏پسندم، تصريح كرد: بايد براي سليقه هاي مختلف امكان حضور وجود داشته باشد .
هاشمي رفسنجاني در مورد به بن بست رسيدن پرونده هسته اي ايران گفت: شايد كار قدري سخت شده اما قبول ندارم كه به بن بست رسيده باشد بلكه با مذاكرات مي شود اين مساله را حل كرد.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر اين كه آيا براي حضور خود در انتخابات با رهبري ديدار كرده‌‏ايد؟ گفت: مقام معظم رهبري دخالتي در حضور كانديداها ندارد و فقط شاخصه هاي يك رئيس‌‏جمهوري را بيان مي‌‏كند.
وي درپاسخ به اصرار خبرنگاري در خصوص مشورت با رهبري گفت: من با مقام معظم رهبري ملاقات هاي زيادي دارم.
هاشمي رفسنجاني تصريح كرد: سعي مي‌‏كنم در كابينه خود از سلايق مختلف استفاده كنم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي درپايان حضور گسترده خبرنگاران در ستاد انتخاباتي وزارت كشور را نشانه رشد فرهنگي جامعه و عرصه مطبوعات كشور دانست.
لازم به توضيح است؛ برخي شخصيت‌‏هاي سياسي، اجتماعي از جمله دكتر غفوري فرد، دبيرخانه احزاب، دكتر كلانتري، رييس خانه كشاورز، دكتر نوبخت، دبيركل حزب اعتدال و توسعه، تيمورعلي عسگري, نماينده مشهد در مجلس و قدرت‌‏الله ايماني، نماينده خرم آباد در مجلس هاشمي‌‏رفسنجاني را به هنگام ثبت‌‏نام همراهي مي‌‏كردند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22419

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هاشمي‌‏رفسنجاني هنگام ثبت نام: اصول گرايي و اصلاح طلبي براي من فرقي ندارد، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005