Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 11 اردیبهشت 1384

بيانيه ائتلاف سردار كوير در جواب به سخنان محتشمي پور رئيس ستاد انتخاباتي كروبي

هاشمي مردي براي تمام دوران ها

امروز در شرايطي كه تمام بزرگان ،انديشمندان و نخبگان جامعه ضرورت حضور فردي فراجناحي با انديشه اي بزرگ ، پيشينه اي روشن و قدرت تصميم گيري بالا را حس كرده اند و در حالي از سوي مدعيان اصلاحات شعار عدم تخريب كانديداها سر داده مي شود كه توسط آقاي محتشمي پور ، رئيس ستاد انتخاباتي حجت الاسلام كروبي ، بدترين و بي منطق ترين تهمت هاو تخريب ها عليه شخصيت بزرگواري چون آيت الله هاشمي رفسنجاني را شاهديم كه امام راحل در مورد ايشان فرموده اند كه نهضت زنده است ،چون هاشمي زنده است.ايشان علاوه بر اينكه سوابق درخشان ذخيره انقلاب را به فراموشي سپرده اند عملكرد خود و همفكرانشان را نيز از ياد برده اند. جناب محتشمي پور شما كه امروز دم از آزادي و فضاي باز در دانشگاه ها مي زنيد چگونه مي توانيد از دوران تصدي گري خود و همفكرانتان هنگامي كه در مسئوليت هاي درجه اول نظام بوده ايد دفاع كنيد. آري ملت بيدار و روشنفكر ايران هرگز فراموش نمي كند خدمات و دستاوردهاي دولت سازندگي را،كه امروز پس از گذشت سالها ،دولت خاتمي در بسياري از طرح هاي به سرانجام رسيده ثمره درختي را ميچيند كه ريشه اش در دولت سازندگي نهاده و آبياري شده است .آري ،فراموش نمي كنند معضلات زمان شما ، محدوديت ها ،تنگ نظري ها و برخورد با دگر انديشان به واسطه نامه نگاريهاي جناب عالي براي هميشه در ذهن پوياي ايراني نقش بسته است. نياز كشور به هاشمي رفسنجاني و تفكر بزرگ او در تمام عرصه هابه عنوان يك هدايت گر و تنها كسي كه مي تواند مرد عبور از بحران لقب گيرد به جد احساس ميشود و دعوت نخبگان و اقشار مختلف مردم نشان از آن دارد كه مردم هم اين ضرورت را حس كرده اند و شما بايد بپذيريد كه دوران شما و هم سلكان تان گذشته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

آيا نگاهي به ميزان محبوبيت كانديداي خود در نظر سنجي ها انداخته ايد كه اينگونه بي پروا سخن از گذشتن دوران هاشمي بر زبان مي آوريد. هاشمي مرد امروز و مرد تمام عرصه ها و دوران هاست. هاشمي همواره در كنار انقللاب بوده و هميشه كشور را از سخت ترين عرصه ها عبور داده است. ورود هاشمي مي تواند قطار نيمه جان سازندگي و اصلاحات ايران را بار ديگر قوتي تازه بخشد و تا سر منزل مقصود هدايت كند. اقاي محتشمي پور إدستاورد دولتهاي هاشمي را بايد با شرايط زمان خودش سنجيد. آن زمان است كه مي توان فهميد دستاوردها تا چه حد عظيم بوده اند و اگر حركت هاي دولت سازندگي نبود اينك كشور با چه مشكلاتي دست و پنجه نرم مي كرد. آري إسياست هاي اقتصادي دوران همقكران تان را از ياد نبرده ايم كه با اقتصاد بسته و تزي شكست خورده چه وضعيتي را براي كشور بوجود آورده اند و تا چه ميزان بدهي ها و سختي ها را بر نظام مقدس و مردم صبور ايران تحميل كرده اند .آقاي محتشمي پوراز بيانات شما اين طور به نظر مي رسد كه دلهره حضور سردار كبير سازندگي ، خواب را از چشمانتان برده و انچنامن هراسان شده ايد كه تمام اقدامات و گذشته خود و دوستان تان را به فراموشي سپرده و ايتگونه دستاورد هاي دولت هاي آيت الله هاشمي رفسنجاني را بيهوده انگاشته و نمي بينيد.اما مردم ايران اسلامي به خوبي شرايط فعلي كشور و اوضاع حساس جهان امروز را درك كرده اند و مي دانند تنها كسي كه ميتواند كشور را به سلامت از اين برهه سوق دهد آيت الله رفسنجاني است .پس از رقابت نهراسيد و به فرموده امام«ره» ميزان را بر راي ملت نهاده و تصميم را به مردم فهيم ،آگاه و با شعور ايران وا گذاريد تا مشخص شود تاريخ مصرف چه كساني گذشته است.

1384/2/6
ائتلاف حاميان سردار كوير

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21842

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بيانيه ائتلاف سردار كوير در جواب به سخنان محتشمي پور رئيس ستاد انتخاباتي كروبي' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005