Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 8 اردیبهشت 1384

لاريجاني: وقوع قتل هاي زنجيره‌اي معلول دولت ضعيف است، ايرنا

لاريجاني: به جاي دعواهاي سياسي توان كشور را بالا ببريم قزوين،خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۲/۰۸‬

داخلي. سياسي. انتخابات‪. ۸۴‬
علي لاريجاني يكي از نامزدهاي احتمالي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: به جاي دعواهاي سياسي بايد توان اقتصادي و فناوري كشور را بالا ببريم.

وي چهارشنبه شب در مسجد محمد رسول‌الله قزوين افزود: اگر بتوانيم مجموعه استعدادهاي كشور را به فعل برسانيم هيچ كشوري نمي‌تواند ما را تهديد كند.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام ، اصلي‌ترين مساله كشور را مشكل اقتصادي و بيكاري دانست و تصريح كرد: مجلس ششم به دنبال دعواهاي سياسي بود و به همين دليل هم مردم در انتخابات مجلس هفتم به انان راي ندادند.

وي بااشاره به درآمد سرانه ‪ ۱۶۰۰‬تا دو هزار دلار در كشور گفت: مشكل معيشتي در كشور جدي است لذا بايد توليد ناخالص را بالا برده و چرخه توليد داخلي كشور را به سمت صادرات غير نفتي هدايت كنيم.

لاريجاني رشد نقدينگي و كسري بودجه دولت را باعث تورم در كشور دانست و افزود: تورم از مسايلي است كه مردم از آن رنج مي‌برند و بدترين نوع ماليات است.

وي افزود: مديران ما تنبل هستند و به جاي پرداختن به توليد داخلي كه زحمت دارد، تمايل به خريد خارجي دارند كه هم راحت است و هم برايشان پورسانت و مسافرت خارجي دارد.

اين نامزد احتمالي رياست جمهوري با اشاره به مساله فساد در كشور گفت:
يكي از دلايل وجود فساد در كشور، مقررات سختي است كه باعث رانت شده و انباشتي از مشكلات مقرراتي را در برابر توليدكننده داخلي قرار مي‌دهد و سيستم اداري هم به دليل پايين بودن حقوق باعث ايجاد رشوه مي‌شود.

وي با بيان اينكه ‪ ۴۰‬درصد سرمايه‌گذاري در كشور غير مولد است ، گفت:
بااين سرمايه‌گذاري هيچ اشتغالي صورت نمي‌گيرد و سرمايه‌ها يك روز به سمت دلار و يك روز به سمت سكه و يا ويلا مي‌رود و اگر بتوانيم زمينه را براي سرمايه‌گذاري مولد فراهم كنيم بسياري از مشكلات كشور رفع مي‌شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

لاريجاني در ادامه با اشاره به تهديدات آمريكا گفت: آنها نمي‌خواهند ما از نظر فناوري رشد كنيم و در درون هم مي‌خواهند ارزشهاي ما را تخريب كنند.

وي افزود: آمريكايي‌ها مطمئن هستند كه ما بمب اتمي نداريم ولي از اين مي ترسند كه ما به فناوري‌هاي پيشرفته برسيم و تبديل به قطب مهم اقتصادي منطقه بشويم.

وي همچنين با اشاره به احتمال حضور هاشمي رفسنجاني در عرصه انتخابات رياست جمهوري گفت: حضور ايشان بسيار مغتنم است و فردي است كه براي انقلاب خيلي زحمت كشيده و من با بداخلاقي‌هايي كه نسبت به ايشان مي‌شود، مخالفم.

لاريجاني وقوع قتلهاي زنجيره‌اي در كشور را فاجعه دانست و افزود:اين اتفاق معلول دولت ضعيف است و دولتهاي قوي نمي‌گذارند اينگونه مسايل در كشور رخ بدهد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21718

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'لاريجاني: وقوع قتل هاي زنجيره‌اي معلول دولت ضعيف است، ايرنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005