Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 4 اردیبهشت 1384

محتشمي پور: به طور قطع قانون اساسي دچار نواقصي است،اگر احساس كنيم اصولي بايد تغيير كند، قطعا آنرا از راههاي قانوني اصلاح مي کنيم، فارس

خبرگزاري فارس:رئيس ستاد انتخاباتي كروبي گفت: مردم در دولت كروبي، گامهاي بلندي را به سمت توسعه همه جانبه شاهد خواهند بود.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از ستاد انتخابات كروبي، سيد علي‌اكبر محتشمي پور گفت: دولت مقتدر و كارآي كروبي از اعضايي تشكيل خواهد شد كه ويژگيهاي اقتدار مردمي و برقراري تعامل سازنده با همه نهادها را دارد.
وي با تاكيد بر اينكه مردم در دولت كروبي، گامهاي بلندي را به سمت توسعه همه جانبه شاهد خواهند بود، گفت:با توجه به ويژگي جرائت، شجاعت و درايت كه در راس دولت احتمالي كروبي وجود دارد، مي‌توانيم افق آينده كشور را افقي به دور از تخلف از قانون و حركتهاي خودسرانه ترسيم كنيم كه با حضور و پشتوانه محكم مردمي اين افق نمايان‌تر خواهد شد.
محتشمي پور افزود: دولت مقدر كروبي، با اقدامات قاطع خود از توقيف فله‌اي مطبوعات، بازداشت اصحاب قلم و ديگر حركتهاي غيرقانوني دستگاه قضائي جلوگيري خواهد كرد.
رئيس ستاد انتخاباتي مهدي كروبي با اشاره به وجود ياس سياسي در برخي از اقشار اجتماعي، گفت: گاهي موانعي از سوي حاكميت بر سر راه مطالبات مردم ايجاد شده است كه برخوردهاي تنگ‌نظرانه شوراي نگهبان در رد صلاحيت‌ها و دخالت آنها در اجراي انتخابات از جمله آنهاست.
وي افزود: متاسفانه ناظرين شوراي نگهبان با اتكاء به قدرت نظامي و قضائي، تخلفات زيادي را مرتكب مي‌شوند چنانكه در گذشته كساني كه مظلوم بودند، مجرم شناخته مي‌شدند و كساني كه قدرت داشتند، در مصونيت دستگاه قضائي بودند، اما اميدواريم با برخورد مقتدرانه دولت كروبي، شوراي نگهبان و دستگاه‌هاي ديگر، جرات تكرار چنين تخلفاتي را نداشته باشند.
محتشمي پور تصريح كرد: در انتخابات مجلس هفتم با اقداماتي نظير نظارت استصوابي شوراي نگهبان، مردم نا اميد شدند و از شركت در انتخابات پرهيز كردند، اما اگر آنها احساس كنند، كسي مي‌آيد تا در بهبود روند اصلاحات و اجراي آن با اقتدار عمل كند به طور قطع حضور گسترده‌اي در انتخابات رياست جمهوري خواهند داشت.
رئيس ستاد انتخاباتي كروبي گفت:اگر به طور جدي وارد صحنه انتخابات شويم و برنامه‌هايي در توشه خود داشته باشيم، كه خواست مردم است و بتوانيم اين احساس را در مردم زنده كنيم كه قوي‌ترين نيروي اصلاحات به عرصه انتخابات آمده است به طور قطع مي‌توانيم ياس جامعه را به اميد تبديل كنيم.
رئيس ستاد انتخاباتي مهدي كروبي با تاكيد بر اينكه ملت ايران، ملتي سربلند در طول تاريخ بوده و دوست دارد همچنان سربلند باشد، گفت: اگر مردم احساس كنند كه چهره‌اي مي‌تواند با سر و سامان دادن به امور، عظمت گذشته ايران را احيا كند. قطعا به او راي مي‌دهند، بنابراين دولت ما بايد آينه تمام نماي عزت مردم باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

محتشمي پور در خصوص احتمال تغيير برخي از اصول قانون اساسي در دولت احتمالي كروبي گفت: به طور قطع، قانون اساسي ما دچار نواقصي است، اما نبايد از ياد ببريم كه اين قانون اساسي به عنوان ميثاق ملي ما و خون بهاي دهها هزار شهيد بوده و ملت ايران براي آري گفتن به آن هزينه هاي زيادي پرداخت كرده است، اما اگر در دولت آينده احساس كنيم كه برخي از اصول قانون اساسي بايد تغيير كند، قطعا آن را از راههاي قانوني اصلاح خواهيم كرد.

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005