Click for Amazing Phone Card








شنبه 3 اردیبهشت 1384

احمدى نژاد: جمهورى اسلامى مترقى ترين نظام است، ايران

گروه سياسى: شهردار تهران گفت: جوانان سرمايه اصلى براى پيشرفت و توسعه كشور هستند و بايد از اين سرمايه بى بديل براى برداشتن گام هاى بلند و جهش هاى بزرگ استفاده اى بهينه به عمل آيد.
به گزارش »مهر» به نقل از سايت مردميار، محمود احمدى نژاد در اجتماع مردم زنجان از رسيدگى سريع به مشكل مسكن و ازدواج جوانان، بهبود وضعيت معلمان و ارتقاى سطح و كيفيت آموزش و پرورش و توزيع عادلانه امكانات و فرصت ها در سراسر ايران به عنوان مسائل اولويت دار براى دستگاه اجرايى كشور ياد كرد.
وى گفت: در دفاع از جوانان ايران در برابر كسانى كه آنان را آسيب ديده از تهاجم فرهنگى معرفى مى كنند، گفت: جوانان ما بهترين جوانان دنيا هستند .
شهردار تهران نظام جمهورى اسلامى ايران را مترقى ترين نظام حكومتى در جهان توصيف كرد و افزود : نظام اسلامى بالاترين حرمت ها و عزت ها را براى مردم و بيشترين وظايف خدمت رسانى را براى دست اندركاران و مسؤولان كشور در نظر گرفته است. احمدى نژاد از اسلام خواهى به عنوان انگيزه اصلى مردم براى تحمل سختى ها و مشكلات ياد كرد و افزود:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شكل گيرى دولت اسلامى و جارى شدن احكام منور اسلام در تصميم گيرى ها و عملكردهاى مديريتى كشور به مفهوم تجلى آزادى هاى حقيقى در زندگى مردم و بروز نشاط و شادابى و بالندگى در جاى جاى اين سرزمين مقدس است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21480

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدى نژاد: جمهورى اسلامى مترقى ترين نظام است، ايران' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005