Click for Amazing Phone Card








جمعه 2 اردیبهشت 1384

معين: برنامه‌هاي فرهنگي دولت خاتمي را دنبال مي‌كنم، ايسنا

* از عملكرد صدا و سيما راضي نيستم...كانديداها فرصت برابر ندارند

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


مصطفي معين در مراسم اولين سالگرد درگذشت سيدحسن حسيني شاعر معاصر كه بسياري از شعرا و نويسندگان معاصر و برخي اعضاي ستاد معين - كانديداي نهمين دوره‌ي انتخابات رياست جمهوري - از جمله هادي خانيكي و فاطمه راكعي حضور داشتند، شركت كرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در حاشيه‌ي اين مراسم معين از تحريريه‌ي سايت خانه‌ي هنرمندان بازديد كرد و گفت: عاشقانه به هنر و دوستداران هنرعلاقه‌مند هستم زيرا هنر مي‌تواند انسان را متحول كند و اميدوارم چنين جايگاه و تاثيرگذاري در اعتبار روحي و اخلاقي در كشور ما بيش از پيش زمينه‌ي مساعدي براي ظهور و بروز پيدا كند.

وي با بيان اين كه متعلق به خانواده‌اي علمي، فرهنگي و دانشگاهي است، خاطرنشان كرد كه به مقوله‌ي فرهنگ به عنوان يك باور با نگاه علمي، مديريتي و سياسي فكر مي‌كند و افزود: بالاترين اولويت و اصلي‌ترين مزيت ما در توسعه‌ي انساني بايد فرهنگ باشد.

وي در اين حوزه بر داشتن فكر، انديشه، تربيت نيرو، آموزش و همچنين بر تامين امكانات مادي علمي آموزشي تاكيد كرد و اصلي‌ترين اولويت را سرمايه‌گذاري در حوزه‌ي آموزش و پرورش آموزش عالي پژوهش و فرهنگ و هنر ضروري برشمرد.

اين كانديداي نهمين دوره‌ي انتخابات رياست جمهوري در پاسخ به اين سوال كه آيا در صورت موفقيت در انتخابات برنامه‌هاي فرهنگي دوره‌ي دولت خاتمي را همچنان ادامه خواهد داد؟ گفت: با توجه به نزديكي فكري بنده با آقاي خاتمي برنامه‌هاي ايشان ادامه پيدا خواهد كرد هرچند كه رويكرد اصلي من نگاه علمي به مسايل است. برنامه كاري ما در دوره‌ي جديد ادامه برنامه اصلاحات است و اصلاحات بطور جد تداوم خواهد يافت و تنها تفاوت اين دوره با دوره قبل اين خواهد بود كه تجربه‌ي گرانسنگ 8 سال دولت اصلاحات را همراه داريم و با نقد منصفانه و علمي تلاش خواهيم كرد از تجارب ارزشمند بهره‌گيري كنيم.

معين همچنين در پاسخ به سوالي مبني بر ارزيابي از عملكرد صدا و سيما در روند انتخابات، گفت: هرچند كه خود فرصت ارزيابي تمام برنامه‌هاي صدا و سيما را ندارم اما از سوي مشاورانم در جريان مسايل قرار مي‌گيرم و از عملكرد صدا و سيما راضي نيستم، رسانه‌اي كه عنوان ملي دارد و مربوط به مردم است آنطور كه بايد و شايد در خدمت مردم نيست و از لحاظ سياسي احساس مي‌كنم تمام كانديداها از فرصت برابري برخوردار نيستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

خبرنگاري از معين پرسيد كه اگر رييس‌جمهور شويد متعلق به يك جناح هستيد و آيا در آن زمان همين انتقاد به شما وارد نخواهد بود، وي گفت: رييس‌جمهور، رييس تمامي جمهوريت كشور است و تمام مردم متعلق به اين مرز و بوم حق دارند كه رييس جمهور منتخب از حقوقشان دفاع كند.

معين پس از خروج از ساختمان خانه‌ي هنرمندان - كه اين مراسم در آن جا برگزار شد - و هنگام عبور از محوطه‌ي آن با جواناني كه نسبت به وي ابراز حمايت و علاقه مي‌كردند به گپ و گفت‌وگوي دوستانه پرداخت.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21436

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'معين: برنامه‌هاي فرهنگي دولت خاتمي را دنبال مي‌كنم، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005