Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 30 فروردین 1384

محمدباقر قاليباف: روش‌‏هاي شوراي هماهنگي را نمي‌‏پسندم؛ تفكر انقلابي به معناي بنياد‌‏گرايي يا ايجاد محدوديت اجتماعي نيست، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

محمدباقر قاليباف، كانديداي نهمين دوره انتخابات رياست‌‏جمهوري گفت: از ابتدا اعلام كرده‌‏ام كه روش‌‏هاي شوراي هماهنگي را نمي‌‏پسندم اما از هيچ جريان سياسي كشور نيز برائت نمي‌‏جويم.

به گزارش "ايلنا"، قاليباف در ديدار با اعضاي شوراي مركزي اتحاديه انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه‌‏هاي سراسر كشور، گفت: اعتقاد دارم، در اين دوره از انتخابات، رئيس‌‏جمهور بايد بيش از هميشه رئيس‌‏جمهور همه گروه‌‏ها باشد بدون اينكه در هيات دولت شركت سهامي به وجود آورد.
وي در مورد پايبندي خود به تصميم نهايي ائتلاف چهار نفره گفت: بارها اعلام كرده‌‏ام كه مصمم به اجراي نظر مردم در چارچوب نظرسنجي هستم و فكر مي‌‏كنم تنها موظف به تمكين از نظر مردم در هر مرحله‌‏اي هستم.
فرمانده سابق نيروي انتظامي در خصوص نحوه مواجهه دولت احتمالي‌‏اش با دانشجويان و جريان‌‏هاي دانشجويي گفت: همانطوري كه در مسووليت‌‏هاي قبلي همواره مدافع دانشجويان بوده‌‏ام، به طور قطع در مسند رياست‌‏جمهوري نيز ايجاد فضاي امن براي فعاليت‌‏هاي قانوني را پيگيري خواهم كرد ضمن آنكه با مديريت بهتر، پذيرش در دانشگاه‌‏ها با توجه به نياز كشور و ايجاد زمينه‌‏هاي اشتغال براي دوره پس از تحصيل را نيز در اولويت برنامه‌‏هايم قرار داده‌‏ام.
قاليباف در بخشي از سخنان خود گفت: در سال‌‏هاي پس از جنگ، كارآمدي دستگاه‌‏هاي اجرايي در نزد مردم با چالش‌‏هاي جدي روبرو شده است و اثبات كارآمدي و دفاع از نظام امري نيست كه بدون توجه به حقوق مردم قابل انجام باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با اشاره به فضاي عمومي جامعه و مستمسك قرار گرفتن تفكر انقلابي براي توجيه مشكلات و معضلات كشور، گفت: تفكر انقلابي به معناي بنياد‌‏گرايي يا ايجاد محدوديت‌‏هاي اجتماعي نيست و اگر روزي حقوق مردم در برابر حقوق حاكميت فراموش شود، فلسفه وجودي نظام اسلامي با مشكل روبرو خواهد شد.
گفتني است، در پايان اين ديدار اعضاي اتحاديه، مجموعه‌‏اي از برنامه‌‏هاي پيشنهادي خود براي دولت آينده را به قاليباف تقديم كردند.

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005