Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 28 فروردین 1384

لاريجاني كنار گذاشته شد، آفتاب

علي لاريجاني كانديداي اصولگراي انتخابات رياست جمهوري در يك اقدام كاملاً محرمانه به منظور حفظ وحدت اصولگرايان از ليست شوراي هماهنگي خارج شد.

يك منبع نزديك به شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب كه نخواست نامش فاش شود در گفت و گو با خبرنگار آفتاب با اعلام مطلب فوق گفت: شوراي هماهنگي از بيم راديكال شدن رفتارهاي سياسي و به تبع آن فروپاشي جبهه اصولگرايان در انتخابات با عقب نشيني جناح ناطق- باهنر، عاقبت به اين نتيجه رسيد كه با حذف لاريجاني معادله قاليباف- احمدي نژاد را در دستور كار خود قرار دهد.

اين منبع آگاه تأكيد كرد: با تولد جريان ايثارگران - آبادگران در جبهه اصولگرايان و مخالفت رسمي آنها با انتخاب شوراي هماهنگي (لاريجاني) و پافشاري اين جريان نوپا در انتخابات بالاخره پس از تشكيل جلسات متعدد دراين شورا و با عقب نشيني ناطق و باهنر، تصميم گرفت تا از گزينه لاريجاني صرف نظر كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين منبع همچنين افزود: با رفع مشكل سياسي اين شورا، راه براي انتخاب و معرفي نهايي كانديداي اصولگرايان هموار شده است ولي معضل كناره گيري ساير كانديداها به نفع كانديداي منتخب همچنان ادامه دارد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21176

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'لاريجاني كنار گذاشته شد، آفتاب' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005