Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 28 فروردین 1384

احمد توكلي: خاتمي در برخورد با كانون‌‏هاي ثروت و قدرت تعلل و مماشات كرد، ايلنا

مديريت اصلاح‌‏طلب اصول‌‏گراي احمدي نژاد و سردار قاليباف بايد به دولت تعميم يابد

تهران- خبرگزاري كار ايران

احمد توكلي از كانديداهاي مطرح اصول‌‏گرايان در انتخابات رياست‌‏جمهوري، عصر روز شنبه در ديدار جمعي از دانشجويان استان همدان با تشريح ويژگي‌‏هاي يك دولت اصول‌‏گراي تحول‌‏خواه، تاكيد كرد: تحول در اداره قوه مجريه و زدودن سيستم از فساد، تبعيض و تملق امري كاملاً امكان‌‏پذير است و هرگز نبايد از آن نااميد شد.
نامزد انتخابات رياست جمهوري با هشدار نسبت به نااميد شدن جوانان و قاطبه مردم از اصلاح امور كشور، گفت: هشت سال پيش آقاي خاتمي با طرح شعارهاي بسيار جذابي وارد صحنه شد و شعارهاي ايشان به مذاق جامعه آن روز ايران كه هشت سال فضاي بسته سياسي راپشت سر مي‌‏گذاشت، بسيار جذاب و شيرين آمد اما در عمل آقاي خاتمي براي اجرايي كردن شعار شايسته‌‏سالاري و تحقق اصلاحات واقعي دچار رودربايستي شد و در برخورد با كانون‌‏هاي ثروت و قدرت تعلل و مماشات كرد.
دكتر توكلي در پاسخ به سوال يكي از دانشجويان كه فضاي مديريت كشور را مملو از تملق، پارتي‌‏بازي و رشوه‌‏خواري دانسته بود، با بيان اينكه درباره همه مديران كشور اين طور قضاوت نكنيد، گفت: خوشبختانه ما حداقل دو تجربه كاملا مجسم در سال‌‏هاي اخير داريم و ديديم كه هم در شهرداري و هم در نيروي انتظامي، مديريت اصلاح‌‏طلب اصول‌‏گرا چگونه توانست دو دستگاه با ماهيت ناراضي‌‏تراش را به خدمت ملت در آورد البته هم شهرداري و هم نيروي انتظامي هنوز تا حالت ايده‌‏آل و برقراري نظام شايسته‌‏سالاري، خدمت صادقانه به ملت, پاك‌‏دستي مديران, كارآمدي و كسب حداكثر رضايت مردم, فاصله دارند ولي عملكرد آقايان دكتر احمدي نژاد و سردار قاليباف نشان داد كه تحول در مديريت كشور شدني و ممكن است و اين تحول استراتژيك را بايد با حمايت ملت به قوه مجريه هم تعميم دهيم.
احمد توكلي همچنين در ديدار جمعي از توليدكنندگان و صنعت‌‏گران كشور با اشاره به افراط و تفريط‌‏هايي كه طي سال‌‏هاي گذشته درباره محدوده دخالت دولت در اقتصاد ايران شده است، گفت: در دهه 60 دولتي متصدي اقتصاد كشور بود كه مي‌‏خواست همه كارها و امور را دولتي كند، آنها عملا بسياري از تصدي‌‏هاي توليد، توزيع و تجارت خارجي را دولتي كردند، من به آن افراط به شدت اعتراض كردم و نسبت به عواقب سوء آن سياست‌‏هاي تمركزگرا كه بخش خصوصي را محدود مي‌‏كرد، هشدار دادم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: امروز اوضاع برعكس شده است، افراط‌‏كاران ديروز به تفريطي عجيب افتاده‌‏اند و مي‌‏خواهند همه امور اقتصاد ايران را به دست نظام بازار آزاد و عرصه و تقاضا بسپارند، بازار آزاد عرضه و تقاضا براي رشد اقتصاد مفيد و لازم است ولي سپردن همه كارها به بازارهاي پر از انحصار و فساد موجود، نه توجيه علمي دارد و نه از نظر قانون اساسي مجاز است.
توكلي در پايان گفت: من به اين افراط و تفريط‌‏ها اعتراض دارم و تا آنجا كه توانسته‌‏ام جلوي اين نوع افراط جديد را گرفته‌‏ام و به طور حتم در دولتم اين افراط و تفريط‌‏ها را تعديل خواهم كرد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21167

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمد توكلي: خاتمي در برخورد با كانون‌‏هاي ثروت و قدرت تعلل و مماشات كرد، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005