Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 28 فروردین 1384

كولايي سخنگوي ستاد انتخاباتي معين: مشغول رايزني با حقوقدانان براي انتخاب معاون حقوق بشر معين هستيم، ايلنا

* نوبل صلح شيرين عبادي افتخار بزرگي براي جامعه ايران است

تهران- خبرگزاري كار ايران

سخنگوي ستاد انتخاباتي مصطفي معين گفت: تعيين معاونت حقوق بشر از سوي دكتر معين، نشان دهنده اهميت توجه به حقوق بشر و مصاديق آن در جامعه ايران است.

الهه كولايي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، انتخاب يك حقوقدان ارشد، برجسته و داراي ويژگي‌‏هاي ممتاز به عنوان معاون حقوق بشر مصطفي معين را بيانگر اهميت ارزش‌‏هاي حقوق بشر و توجه به حقوق ذاتي انسان‌‏ها دانست و تصريح كرد: انتخاب معاون حقوق بشر از اين روست كه ارزش‌‏هاي حقوق بشر تقويت شود و مقدمات و ابزارهاي مورد نياز براي تحقق مناسب اين ارزش‌‏ها در جامعه فراهم گردد.
وي افزود: جامعه ايران هيچگاه از دسترسي به ارزش‌‏هاي حقوق بشر دوره نبوده و از منظر ملي و ديني از ظرفيت بالايي جهت پذيرش و رعايت حقوق بشر برخوردار بوده است كه تاريخ ما گواه اين مدعاست.
كولايي اظهار داشت: در سال 2003 شيرين عبادي به عنوان يكي از نخبگان حقوقي ايران از سوي جامعه جهاني مورد توجه قرار گرفت و توانست جايزه صلح نوبل را از آن خود كند كه اين افتخار بزرگي براي جامعه ايراني در آموزش و گسترش ارزش‌‏هاي حقوق بشر در جهان است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با تاكيد بر توجه دكتر معين بر استفاده از ظرفيت‌‏هاي داخلي و خارجي جهت حمايت دستگاه اجرايي از حقوق انساني مردم در زمينه‌‏هاي مختلف سياسي، اقتصادي و فرهنگي گفت: به همين منظور مشغول مشاوره و رايزني با حقوقدانان برجسته كشور هستيم تا بتوانيم با يك رويكرد واقع‌‏بينانه از ظرفيت علمي و اجرايي موجود در بين حقوقدانان استفاده كنيم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21164

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'كولايي سخنگوي ستاد انتخاباتي معين: مشغول رايزني با حقوقدانان براي انتخاب معاون حقوق بشر معين هستيم، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005