Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 24 فروردین 1384

مهرعليزاده: رضازاده، دايي و عزيزي اعضاي ستاد انتخاباتي من هستند، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۱/۲۴‬
داخلي. ورزشي. سازمان تربيت بدني.

معاون رييس جمهوري و رييس سازمان تربيت بدني از " حسين رضازاده " ، " علي دايي " و " خداداد عزيزي " به عنوان ‪ ۳‬تن از اعضاي ستادي انتخاباتي خود در انتخابات رياست جمهوري نام برد.

" محسن مهرعليزاده " روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا با بيان اين مطلب گفت اين ‪ ۳‬ورزشكار ارزشمند ايران از اعضاي ستادي انتخاباتي من به‌شمار مي‌روند.

نامزد احتمالي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در پاسخ به پرسشي كه آيا قصد دارد براي شركت در انتخابات از سمت خود استعفا دهد، اظهار داشت:
قصد اين كار را ندارد چرا كه در هر پستي كه فعاليت مي‌كرده، تا روز آخر در آن با قدرت كار كرده است.

مهرعليزاده با اشاره به شائبه‌هايي كه درباره مسافرت‌هايش ايجاد شده است، گفت: من براي بازديد از طرح‌هاي ورزشي ‪ ۲۰۰‬روز از سال را در مسافرت به‌سر مي‌برم و تا آخرين روزي كه در سازمان تربيت بدني حضور داشته باشم به اين امر ادامه خواهم داد ، حتي اگر اين امر باعث شود تا شماري از آرا را از دست بدهم.

وي اساسي‌ترين عملكرد سازمان تربيت بدني را در مدت تصدي‌اش بر پست رياست اين سازمان تدوين طرح جامع ورزش كشور دانست و گفت: با تدوين اين طرح، نظام جامع كشور تعيين شده و هر شخصي در راس امور قرار گيرد با هيچ مشكلي مواجه نخواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رييس سازمان تربيت بدني در پاسخ به سووالي كه برخي از مسوولان گذشته اين سازمان در دوره‌هاي گذشته انتخابات رياست جمهوري به عنوان " راي شكن و جمع‌كننده آرا براي نامزدهاي ديگر " گام به ميدان انتخابات گذاشته‌اند ، افزود من متفاوت با ديگران ظاهر خواهم شد.

مهرعليزاده در ادامه اظهار داشت: من تنها ‪ ۳‬سال و نيم است كه در عرصه ورزش حضور يافته‌ام و بيش از ‪ ۲۲‬سال در عرصه‌هاي اقتصادي ، اجتماعي و سياسي فعاليت كرده‌ام و در اين سال‌ها از تجربه بسياري برخوردار شده‌ام.

معاون رييس جمهوري، در پاسخ به سوالي، صعود تيم ملي فوتبال ايران به جام جهاني ‪ ۲۰۰۶‬آلمان را در افزايش آرايش موثر دانست (با توجه به اينكه اين صعود ممكن است در ‪ ۱۸‬خرداد اتفاق بيفتد و انتخابات رياست جمهوري، ‪۹‬ روز پس از اين تاريخ است).

وي در اين‌باره گفت: من بيشتر از اين خرسندم كه اكنون ‪ ۵۳‬بازيكن در ايران وجود دارند كه توان پوشيدن پيراهن تيم ملي را دارند و درحد ‪۱۱‬ بازيكن اصلي هستند، و اين به دليل كار اصولي است كه در فوتبال انجام شده است .

رييس سازمان تربيت بدني با اشاره به افزايش بودجه اين سازمان گفت: از اينكه بودجه سازمان تربيت بدني در سال ‪ ۱۳۸۴‬نسبت به سال ‪ ۱۳۸۰‬بيش از ‪۴۰‬ برابر شده است ، خرسندم و اميدوارم روند صعودي ورزش كشور ادامه داشته باشد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20987

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مهرعليزاده: رضازاده، دايي و عزيزي اعضاي ستاد انتخاباتي من هستند، ايرنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005