Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 24 فروردین 1384

محسن رضايي : كانديداهايي كه سابقه نظامي دارند، علاوه بر اداره كشور مي‌توانند امنيت ملي را تضمين كنند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - مشهد
سرويس: سياسي

يك كانديداي انتخابات رياست‌جمهوري گفت: كانديداهايي كه سابقه نظامي‌گري در پرونده‌شان دارند، علاوه بر اداره كشور مي‌توانند امنيت ملي را هم تضمين كنند.

محسن رضايي در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: كساني كه از سابقه نظامي من به‌عنوان نقطه‌ضعف صحبت مي‌كنند، يا از روي مقاصد حزبي اين حرفها را مي‌زنند يا اطلاع لازم را در اين خصوص ندارند.

وي با بيان اينكه نظامي‌ها دو دسته‌اند، در تشريح اين دو دسته، گفت: عده‌اي از نظاميان آنهايي هستند كه به‌عنوان شغل و حرفه وارد نظام شده‌اند و دسته ديگر، مجاهداني هستند كه بنا به ضرورت وارد نظامي‌گري شده‌اند.

رضايي ادامه داد: من و بسياري از دوستانم جزو نيروهاي انقلاب بوده‌ايم كه براي دفاع از كشورمان بنا بر ضرورت، لباس سياست را از تن خارج كرده و وارد نظامي‌گري شديم و بعد از اتمام ضرورت، از آن حوزه خارج شديم.

وي گفت: افرادي مثل من كه هم فعاليت سياسي كرده‌اند و هم سابقه نظامي دارند در اداره كشور هم مي‌توانند هم هيأت دولت را اداره و هم امنيت ملي را تضمين كنند.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام خاطرنشان كرد: رفتار سياسي من دليل اعتقاد عميقم به مردمسالاري است، چون زماني كه من مي‌خواستم وارد كار سياسي شوم از نظامي‌گري استعفا كردم.

رضايي در پاسخ به سؤالي درباره تفاوت روابط او با هاشمي رفسنجاني در دوره جنگ و فعاليت در مجمع تشخيص مصلحت با رقابتهاي انتخاباتي، گفت: من همواره آقاي هاشمي را فردي دلسوز و توانمند براي اداره كشور مي‌دانسته و مي‌دانم، ولي به دليل تفاوت در برنامه‌هاي بنده با ايشان، اگر قرار بر اين شد كه ايشان پا به صحنه انتخابات بگذارند، با هم رقابت خواهيم كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رضايي حضور در صحنه رقابتها را به نتيجه تفاهم چهارنفره خود با ديگر كانديداها منوط كرد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20982

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محسن رضايي : كانديداهايي كه سابقه نظامي دارند، علاوه بر اداره كشور مي‌توانند امنيت ملي را تضمين كنند، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005