Click for Amazing Phone Card








شنبه 20 فروردین 1384

معين: رييس جمهوري كه از حقوق شهروندان دفاع نكند شايسته اين مسووليت نيست، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۱/۲۰‬
داخلي. سياسي. انتخابات ‪. ۸۴‬
مصطفي معين نامزد احتمالي اصلاح طلبان در نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري دفاع از حقوق شهروندان ايراني را وظيفه بنيادي رييس جمهور دانست و گفت: اگر كسي در مقام رياست جمهوري قرار گيرد و از حقوق برابر همه شهروندان دفاع نكند، شايسته اين مسووليت نيست.

به گزارش روز شنبه ستاد انتخاباتي مصطفي معين وي در نشست مسوولان ستادهاي انتخاباتي گفت: هيچ نهاد و مقامي قادر نيست در برابر قدرت افكار عمومي بايستد و مشروعيت همه اركان نظام جمهوري اسلامي از صدر تا ذيل ناشي از خواست و اراده مردم است.

وي با اشاره به نقش احزاب در جوامع دمكراتيك تاكيد كرد: اكنون زمان كار جمعي و پاسخگويي است و ما نيز چنانچه مردم بخواهند بر همين اساس دولت تشكيل خواهيم داد و بر اين مبنا نگاه مثبت و اعتقاد به تحزب و كار حزبي در ميان مجموعه ما وجود دارد.

معين با اشاره به فضاي سياسي ايران و جهان، اظهار داشت: از هر منظر كه نگاه كنيم با شرايط حساسي رو به رو هستيم و در عين حال با جامعه‌اي داراي انديشه سياسي بالا مواجهيم، بنابراين بايد از تمام ظرفيت‌ها براي فعال كردن توان نخبگان و فرهيختگان كشور در جهت رسيدن به ايراني سربلند و آزاد بهره‌گيري كنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي تاكيد كرد: عوام زدگي كه در پي خود عوام فريبي را به دنبال خواهد داشت نمي‌تواند كشور را اداره كند. معيشت و اقتصاد خانوار نبايد محملي براي عوام فريبي باشد و اين بايد براي جامعه روشن شود كه حل مسايل معيشتي جامعه كه البته مبرم‌ترين نياز جامعه نيز است با شعارهاي بدون پشتوانه كارشناسي ممكن نيست.

معين اعتمادسازي و تفاهم با جهان را سرلوحه‌هاي برنامه‌هاي خود براي سياست خارجي عنوان كرد و گفت: معيار و مدار كار ما نيز تنها حفظ و گسترش دايره منافع ملي خواهد بود و در اين مسير از همه ظرفيت‌ها بايد بهره بگيريم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20871

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'معين: رييس جمهوري كه از حقوق شهروندان دفاع نكند شايسته اين مسووليت نيست، ايرنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005