Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 4 فروردین 1384

مريم بهروزي: علي لاريجاني منتخب نهايي اصولگرايان است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

دبيركل جامعه زينب علي لاريجاني را به عنوان كانديداي نهايي اصولگرايان، از جمله حزب متبوعش و 10 حزب زنان همسو معرفي كرد.

مريم بهروزي، عضو شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب، در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اعلام اين خبر افزود: «ممكن است معرفي لاريجاني تا زمان ثبت نام كانديداها طول بكشد و اصولگرايان به اين زودي نام او را بطور رسمي اعلام نكنند.»

وي اختلاف جمعيت ايثارگران با شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب را رد كرد و در اين خصوص گفت: «اختلاف نظر و سليقه، نشانه تفرقه و اختلافات اساسي و اصولي نيست. همه نگرشها در شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب يكي است و ما هيچ اختلاف اساسي با يكديگر نداريم و اميدواريم در زمان معرفي رسمي كانديدا نيز در جريان اصولگرا همه نظرات واحد باشد و در نهايت يك فرد واحد از اين جناح معرفي شود.»

بهروزي با بيان اينكه شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب هيچ شعبه‌اي ندارد، ادامه داد: «اين شورا يك شوراي واحد با دامنه وسيع و گسترده است.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دبيركل جامعه زينب با تاكيد بر اينكه علي لاريجاني كانديداي نهايي حزب متبوعش و 10 حزب زنان همسو است، به پيام نوروزي مقام معظم رهبري اشاره كرد و افزود: «آنچه اهميت دارد، فرمايشات رهبر انقلاب است كه بر همبستگي ملت و مشاركت عمومي تاكيد دارد.»

دبيركل جامعه زينب (س) در پايان گفت‌وگويش با ايسنا، تشويق، تبليغ و ترغيب دوستان و اقوام براي شركت در انتخابات آتي رياست جمهوري را به عنوان يك وظيفه و حق ملي در ايام تعطيلات برشمرد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20830

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مريم بهروزي: علي لاريجاني منتخب نهايي اصولگرايان است، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005