Click for Amazing Phone Card








جمعه 14 اسفند 1383

هاشمي: زماني كه مسووليت اجرايي داشتم نشان دادم كه رئيس جمهور طلبه مي‌‏تواند كشور را آباد كند، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: بنده طلبه‌‏اي هستم كه اگر او را بسيجي نيز بدانيد، در زماني كه مسووليت اجرايي كشور را به عهده داشتم، نشان دادم كه اگر طلبه‌‏اي رئيس جمهور باشد، مي‌‏تواند كشور را آباد كند.
به گزارش "ايلنا" از قم، هاشمي رفسنجاني در جمع طلاب بسيجي تيپ مستقل 83 امام جعفرصادق(ع) با بيان اينكه خدا از ما خواسته است كه زمين خدا را آباد كنيم، گفت: ما در كشور امكانات زيادي داريم و بايد با اين امكانات، مملكت امام زمان را بسازيم و شرمندگي براي زماني است كه وظيفه خود را به خوبي انجام ندهيم.
وي افزود: ما نبايد به هيچ وجه از سازندگي و توسعه ايران اسلامي غفلت كنيم زيرا دوام پيروزي به اين مساله وابسته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به اينكه ما بايد كشور و مردم را مرفه كنيم، گفت: ما نبايد از دانش و فنون دنيا عقب باشيم و نبايد بگذاريم كه دنيا با علم و دانش بر ما پيروز شود و غلبه كند، اين بعد سازندگي بايد مد نظر روحانيت و اسلام باشد و اين كه برخي فكر مي‌‏كنند بايد ابوذر و عمار و... در صورت لزوم فقط با جان از اسلام دفاع كرد, اشتباه است.
وي تأكيد كرد: مسلمان ذوابعاد مسلمان باخداست و نبايد فكر كنيم مسلمان يك بعدي مسلمان خوبي است و بايد تمام ابعاد اسلام حتي ابعاد مادي آن نيز مد نظر ما باشد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20785

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هاشمي: زماني كه مسووليت اجرايي داشتم نشان دادم كه رئيس جمهور طلبه مي‌‏تواند كشور را آباد كند، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005