Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 28 بهمن 1383

رفسنجاني: آخرين خدمت من به مردم اين است كه راه را براي حضور ديگران هموار كنم، ايلنا

- افراد جديدي در راهند كه خود را به تدريج مطرح مي‌‏كنند

- تفرقه و ترجيح منافع جناحي برمنافع ملي، جامعه را دچار چالش مي‌‏كند
----------------

تهران- خبرگزاري كار ايران

جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي عصر ديروز با اكبر هاشمي رفسنجاني، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام ديدار و گفت‌‏وگو كردند.

به گزارش "ايلنا"، به نقل از روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام، نيازهاي حوزه‌‏هاي انتخاباتي و مناطق محروم و فضاي سياسي جامعه، منطقه و انتخابات نهمين دوره رياست‌‏جمهوري، محورهاي مهم گفت‌‏وگوي نمايندگان با رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام بود.
هاشمي رفسنجاني در اين ديدار گفت: ايران با آرامش و اطمينان و درصلابت و اقتدار، در مسير حركت به سمت آرمان‌‏هاي والاي انقلاب به پيش مي‌‏رود.
وي افزود: علايمي دال بر سرسختي‌‏هاي دشمنان اين كشور وجود دارد كه درصدد ايجاد مشكل براي اين جامعه هستند.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با ارايه تحليلي از اوضاع منطقه از جمله شكست سياست‌‏هاي استعماري آمريكا در عراق گفت: همانگونه كه شاهديم، برنده اصلي حوادث و رويدادها مردم اين منطقه هستند.
هاشمي رفسنجاني گفت: آمريكا براي اهداف انحصارطلبانه خود هزينه‌‏هاي سنگيني را در عراق متحمل شده است اما مردم عراق نشان دادند كه مسير حركت آنان در جهت عكس استعمارگران است و تنها به منافع و آرمان‌‏هاي خود پايبندند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود به انتخابات نهمين دوره رياست جمهوري اشاره كرد و اظهار داشت: اختلاف و تفرقه نزد يكديگر و ترجيح منافع جناحي برمنافع ملي و انقلابي، از آسيب‌‏هاي جدي است كه جامعه را دچار چالش مي‌‏كند و منجر به فرصت‌‏سوزي مي‌‏شود.
هاشمي رفسنجاني مشاركت حداكثري مردم و استفاده از تمامي پتانسيل‌‏ها و ظرفيت‌‏هاي جامعه براي رشد و تعالي كشور را در جهت جبران برخي عقب ماندگي‌‏ها، پيشرفت و برخي از ضروريات اين مقطع انقلاب دانست.
رئيس مجمع تشخيص نظام در پاسخ به دعوت از ايشان جهت حضور در انتخابات نهمين دوره رياست‌‏جمهوري گفت: آخرين خدمت من به مردم و انقلاب اين است كه ترجيحاً راه حضور ديگران را در عرصه مديريت بالاي كشور هموار نماييم.
وي افزود: ظرفيت و مقبوليت از شاخصه‌‏هاي مهمي است كه نامزدهاي اين دوره رياست‌‏جمهوري بايد برخوردار باشند و در مورد برخي اظهارات من در اين خصوص سوءتفسيرهايي شده كه مورد نظر من نيست زيرا هنوز بحث اجماع در بين گروه‌‏ها به طور جدي مطرح است و در مورد شخص خاصي اجماعي حاصل نشده است؛ افراد جديدي در راهند كه خود را به تدريج مطرح خواهند كرد.
هاشمي رفسنجاني گفت: اگر به نقطه‌‏اي برسم كه بايد براي خدمت به انقلاب و ايران عزيز در اين صحنه وارد شويم، قطعاً خواهم آمد چون در هر كجا و هر منصبي كه باشم هيچ كاري جز براي انقلاب و ايران نمي‌‏خواهم اما هنوز به اين مرحله نرسيده‌‏ام.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در پاسخ به سوالي در مورد حضور زنان در عرصه‌‏هاي مهم اجتماعي و اجرايي گفت: با توجه به حضور زنان در دانشگاه‌‏ها و مراكز آموزش عالي و صحنه‌‏هاي مختلف اجتماعي، فرهنگي و سياسي، راه براي رشد و تعالي زنان در جامعه مهيا شده است و در ابتدا نيز سهم بيشتري از عرصه‌‏هاي مختلف به زنان اختصاص خواهد يافت.
به گزارش روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام، در ابتداي اين ديدار تعدادي از نمايندگان مجلس به تشريح اوضاع سياسي جامعه شرايط انتخابات رياست‌‏جمهوري و اوضاع منطقه پرداختند.
آنان با تشريح اوضاع داخلي و بين‌‏المللي، ضرورت دولت نيرومند و مقتدر را يادآور شدند. نمايندگان مجلس همچنين از زبان مردم از تنش‌‏هاي سياسي كه منجر به هدر رفتن انرژي و پتانسيل جامعه مي‌‏گردد، شكايت داشتند و افزودند: بهترين نگاه در اين ميدان و عرصه، نگاه فراجناحي و اعتدال‌‏گرايانه است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20743

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رفسنجاني: آخرين خدمت من به مردم اين است كه راه را براي حضور ديگران هموار كنم، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005