Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 15 بهمن 1383

رفسنجاني: در ميان كانديداهاي موجود، ولايتي را ترجيح مي‌دهم، یازتاب

در ديدار فراكسيون روحانيون مجلس با هاشمي رفسنجاني كه عمدتا به بحث درباره انتخابات رياست‌جمهوري اختصاص داشت، تعدادي از نمايندگان روحاني از رئيس مجمع تشخيص مصلحت درخواست كردند كه در صحنه انتخابات رياست‌جمهوري حضور يابد.

يكي از نمايندگان روحاني مجلس هفتم در گفت‌وگو با «بازتاب» از نظر مساعد رئيس مجمع تشخيص مصلحت به علي‌اكبر ولايتي در ميان كانديداهاي موجود رياست‌جمهوري خبر داد.
اين نماينده مجلس گفت، در ديدار فراكسيون روحانيون مجلس با هاشمي رفسنجاني كه عمدتا به بحث درباره انتخابات رياست‌جمهوري اختصاص داشت، تعدادي از نمايندگان روحاني از رئيس مجمع تشخيص مصلحت درخواست كردند كه در صحنه انتخابات رياست‌جمهوري حضور يابد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: آقاي هاشمي با تأكيد بر اينكه ترجيح مي‌دهد اشخاص تواناي ديگري مسئوليت رياست‌جمهوري را عهده‌دار شود و تنها در شرايط بحراني و نياز انقلاب به وجود وي، حاضر است در انتخابات حضور يابد، گفت: هنوز براي حضور در انتخابات قانع نشده است.
اين نماينده روحاني مجلس افزود: در اين بخش يكي از نمايندگان حاضر در جلسه از آقاي هاشمي سؤال كرد كه در صورت عدم حضور در ميان كانديداهاي موجود رياست‌جمهوري كدام‌يك را ترجيح مي‌دهيد؟ هاشمي رفسنجاني پس از قدري تأمل گفت: در ميان كانديداهاي موجود، ولايتي را ترجيح مي‌دهم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20694

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رفسنجاني: در ميان كانديداهاي موجود، ولايتي را ترجيح مي‌دهم، یازتاب' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005